Tema: Re: Nauja ukrop? tank? r??is, o gal veisl? :-/
Autorius: Ignas
Data: 2015-02-23 15:08:07
tu vis dar kistum pinigus i saskaita, kurios kortele naudojasi vagis? ar nuo
to kad pinigu nebedetum, ta kortele pataptu vagies (cia jusu sekantis
argumentas: nesirupina =atsisako teisiu)? kiek tikrai nepriklausomos spaudos
rusijoje, kiek jos donecke, kiek ten zurnalistu atstovaujanciu ukrainos
ziniasklaida?