Tema: Re: Nauja ukrop? tank? r??is, o gal veisl? :-/
Autorius: MumZer
Data: 2015-02-21 18:20:59
Tai čia dar vienas iš propagandos triukų - ištraukiamas vienas sakinys
iš konteksto ir tiek..

Man rodos, mes stengiamės su Gintu diskutuodami, darydami prielaidą, kad
jis yra protingas ir mąstantis. Bet va čia ir susimaunam..

Panašiai, kaip Ukraina bando kariauti su orkais, darydami prielaidą, kad
jie kariauja garbingai. O orkai pasirodo tą supranta ir tuo naudojasi.