Tema: Re: Nauja ukrop? tank? r??is, o gal veisl? :-/
Autorius: Gintas
Data: 2015-02-23 15:22:59
Valstybe turi rupintis savo pilieciais. Bobute, gyvenanti nuo pensijos iki pensijos-nebegauna netgi pensijos. Valstybes rupestis iseiti sugalvot ar mano? Faktas tas, kad apart Rusijos humanitarines pagalbos-jokia pagalba Dombaso gyventoju nepasiekia. Kijevas nori dujas uzsukti, elektra atjungti, ismoku jau nebemoka.  Ka daryt bobutei, ivertinus , kad karo padetis Ukrainoje oficialiai nepaskelbta, internetas veikia, Kijeve chebra i sokius vaiksto, koncertai vyksta. Tik va-bobutei, mokejusiai mokescius 40m, ner ko valgyt jau kelinta diena.