Tema: Re: Nauja ukrop? tank? r??is, o gal veisl? :-/
Autorius: Ignas
Data: 2015-02-24 09:45:11
taip ir isivaizduoju donecko oro uoste kokius tris veikiancius spa su
restoranais ir "geishu" kruva, kad tik prireikus kiborgams nereiktu eilej
laukt... o bobute vargsele virtuvej prie radijatoriaus (neveikiancio)
prirakinta, bliudas zacirkos numestas taip kad vos vos nepasiektu... o siaip
tai tingiu plestis ablomas tau jau viska parase, pabandyk suvirskint...