Tema: Re: Nauja ukrop? tank? r??is, o gal veisl? :-/
Autorius: ABLomas
Data: 2015-02-21 18:17:35
On 2015.02.21 17:58, Gintas wrote:
> Ukrainos generalinio stabo virsininkas generolas V. Muzenko mano, kad reguliarios rusu armijos Ukrainoje ner, o tu manaisi  geriau zinantis uz stabo virsininka?
> https://www.youtube.com/watch?v=74rlg5yYZ3A

Tiesa, dar vienas niuansas dėl to video.
Tame video LieNews perpasakoja to generolo žodžius. Be abejo, LieNews
yra pati ta kontora, kuria pasitikėti reikia iki grabo lentos ir net
neverta pasiklausyti, ką jis iš tikro pasakė...
Tai, kad žodžiai ištraukti iš konteksto...
Arba tai, kad tie žodžiai skamba šiek tiek kitaip - abejonės nekilo?

Aš parašysiu ką jis pasakė, bet abejoju ar ta vieniša molekulė sugebės
įsisavint:
"На сегодняшний день у нас есть только факты участия отдельных
военнослужащих вооруженных сил Российской Федерации, граждан Российской
Федерации в составе незаконных вооруженных формирований в боевых
действиях. Боевых действий с подразделениями регулярной российской армии
на сегодняшний день мы также не ведем."

Nesikeičia esmė?
Pridėkim dar vieną niuansą - kad kalba ėjo apie gan konkrečius įvykius
(t.y. ne "bendrai apie visą konfliktą", o "konkrečios temos ir datos")
ir žiū, generolas pasirodo nieko netvirtina...

Aišku, vatinukams tai sueis ir taip - gi "LieNews" perpasakojo, o tie
tai negali meluot...

Panašiai kaip paveiksliuke - paveiksliukas vienas, o interpretacijos dvi...