Tema: Re: Patvirtintos dalis aukstojo mokslo studiju kainu
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-06-01 17:18:11
> Kolegijos diplomas moko dedant plytas sumuryt nesugriunancia siena.
> Bakalauro diplomas moko projektuot pastata.
> Cia grubiai.
> Kas sugalvojo "nezinant kaip murijamos sienos galima projektuot pastatus"?

Visiskas briedas. Sedi pas mus projektavimo firmoje bakalauras ir kolegijantas. Projektuojant bakalaurininkas jokio pranasumo neturi pries kolegijanta. Tik tiek, kad kolegijantui atestacine komisija neduoda atestato...
Ir kiek gi tu projektuotoju VGTU ruosia? Galiu tvirtai pasakyti, kad kelis procentus. Is viso musu VGTU kurso nei vienas netapo projektuotoju. Todel daugelis is tu, kurie baige TIK VGTU, siandien su statybomis nieko bendra neturi, nes negavo elementariu PAGRINDU, kurie yra gaunami kolegijoje. Pazistu tokius, kurie dabar sedi Gariunuose, murija krosnis, stato langus, dirba sandelininku, vadybininku, pardaveju... Malonu kai atvaziuoja langu statytojai su aukstojo mokslo diplomais tau langu istatyti. Dirba svariai. Girdejau net tokius atvejus kai atsiveza savo tapkutes. Bet ar verta toki "moksla" finansuoti? Juo labiau ar verta uz ji susimoketi?
Tai paremta mano "statistika". Todel griztu prie teiginio, kad IS PRADZIU ne kaina reikia kelti, o efektyviau panaudoti turimas lesas. Siuo metu padaryta atvirksciai ir tai man atrodo kaip afera. Lietuvoje iprastai savikaina kelis kartus didesne, negu vakaru valstybese. Todel nei po 30 metu, nei po 100 metu musu pragyvenimo lygis negali siekti ES vidurkio, nes esame viena is labiausiai atsilikusiu saliu