Tema: Re: Patvirtintos dalis aukstojo mokslo studiju kainu
Autorius: Alvidon
Data: 2009-06-18 17:18:04
Privalo... Aha, kur gi ne... Ir kaip realizuot nuostatą "visi privalo būt nekvaili" ?
Tikiuosi ne fašistų/komunistų metodais ?
Šiaip manau kad procesas ir juda ta linkme. Kolchoznikai renka komuniagas,
gauna bedarbystę ir nuosmukį savo gyvenime, emigruoja, prasigeria...
Tiesiog gaila, kad procesas labai lėtas (man jau 50).