Tema: Re: Patvirtintos dalis aukstojo mokslo studiju kainu
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-06-12 07:42:35
> Į neteisingą klausimą neįmanoma atsakyti :) Pirma: nėra (bent jau neturi būti, jei ir yra
> - tai nesusiję su tavo klausimu) to "iki mokslo etapo". Pvz.: aš baigiau VU fiziką (prieš
> 25metus, laiko pakankamai įvertinti) - mano ir visų kolegų nuomone labiausiai mums
> "davę" yra pirmi trys studijų metai, būtent tada buvom ištreniruoti spręsti bilekokias
> problemas. Po to prasidėjo speckursai, siauros specializacijos, kurios pravertė tik
> keletui žmonių iš kurso, o daba jau musie niekam nebeidomios. Antra: kotais labai
> [...]
I mano kritikos sfera fizika nepatenka. Is tikro mano kritika skirta siauram destomu dalyku skaiciui - statyba, programavimas, transportas... Man teko susidurti su nepagristai placia antraeiliu dalyku programa ir reikalvimais pagrindiniu dalyku saskaita. Todel ir teigiu, kad mano minetu dalyku labui matematikos, chemijos, fizikos dalykai turi likti vidurineje mokykloje.