Tema: Re: Patvirtintos dalis aukstojo mokslo studiju kainu (400kb)
Autorius: bet_kas
Data: 2009-07-01 12:28:06
"Zveris" <Durniu@laivas.lt> wrote in message
news:h2f1bc$pkf$1@trimpas.omnitel.net...
> Mažiau išsilavinusi viesuomenė visada pyksta kai kažko nesupranta. Pats
> puikia supranti, kad tai naturalūs procesai.

Taip, ir mazai kas bando paaiskint, o po paaiskinimu dar labiau pyksta.

> Kiek parode paskutiniai 20 metu nepavyko tiems skalikams seno gudraus
> šerno įveikti. Dauguma skalikų per ta laiką nudvese.
>
> Šnekam faktais - niekas daugiau is dabartines Lietuvos politikų neturejo
> tokios tribūnos, kokia turi Landsbergis. Ir šiuo atveju, tai netgi jei
> labai bandysim jį sumenkinti ar sutrypti, bet vistiek visi kiti yra dar
> žemiau jo. Tavo kalba šnekant iš visų Lietuvos politikų jis mažiausiai
> nevykęs politikas.

Snekam faktais, kiekvienas politikas prieina liepto gala, tokia jau ta
profesija.
Silpnesni anksciau, stipresni veliau. Galima serna niekinti, galima
aukstinti, taciau
jis visuomet isliks sernas - su savo gyvenimo budu. Dar galima sumedziot
ir suvalgyt. Galima bandyt nuskust ir paverst kiaule. Nudvese tie, kurie
bande skusti.
Cia tokie jau gamtos desniai - visi zmogaus tvariniai pasmerkti isnykti
isnykus zmogui
kaip prarade savarankiskuma.

> Mano nuomonė nėra Lietuvoje šventos karvės (gal nebent žurnalistai).
>
> Landsbergis ir Šemeta niekur nebėga. Jie išeina, kur platesnės galimybės
> :) Juokinga skaityti, kai žurnaliugos Šemetos išėjima laiko pažeminimu
> :)))
> Čia panašiai kaip UAB "Durnių laivas" (iš Marijampolės) projektų vadovui
> būtų pasiūlyta dirbti British Petrolium projektų vadovų (Londone) ir
> žurnaliūgos rašytų, kad tai yra pažeminimas... :P :)))) (Arba Lietuva yra
> pasaulio centras ir visokios Europos yra fignia palyginus su Lietuva) :P

Zinoma platesnes/didesnes galimybes isgyventi kai medziotojai toliau.
Ar dirbti Londone paaukstinimas, ar dirbti Londone pazeminimas labai
priklauso
nuo pasaulio centro suvokimo. Kaip zinia zeme/pasaulis/po_saule apvalus, tai
centras tik vienas - rutulio centre. Visi kiti sukurti dirbtinai ir stipriai
pervertinami.
Cia jau pradeda veikti reklamos marketingo desniai. Reklamuojama preke
(nesvarbu, tai Vilnius, Londonas, Niujorkas, Babruiskas) perka geriau
-> daugiau pajamu -> daugiau galimybiu atlikinet tyrimus -> daugiau punktu
ka reklamuot -> daugiau pajamu... ir t.t. ir pan. Uzsisuka ciklas.
Dabar klausimas, nori suktis svetimam/kitu uzkurtam cikle ar kurti savo
cikla?
Nori but darbdavys (savininkas) ar darbuotojas (samdomas/laikinas)?