Tema: Re: Patvirtintos dalis aukstojo mokslo studiju kainu
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-06-04 08:58:09
> Na tiesa sakant man tavo išvados visai neakivaizdžios. Aš tai dzin, bet tikrai nesu
> kvailiausias ir žiopliausias, tobiš nekenktų tau padirbėt ties išvadų pagrindimu.
> Apskritai man čia kažkaip neitin su logika rišasi. "Lietuvoje 62% gyventoju gyvena
> zemiau minimalios algos" - nu tai kas iš to ? Ką tai realiai reikškia ?

Tai reiskia, kad dauguma Lietuvos gyventoju turi galimybe tenkinti tik savo fizinius poreikius. Is to seka, kad tik mazesne Lietuvos gyventoju dalis gales mokytis. Vaikai, is tokiu seimu kaip Prezidente Grybauskaite, i aukstasias mokyklas stoti negales. Nes moketi reikia ne tik uz moksla, bet ir kazkaip is kazko gyventi, o mokymosi trukme yra bent kelis kartus nepagristai istesta.