Tema: Re: Patvirtintos dalis aukstojo mokslo studiju kainu
Autorius: Alvidon
Data: 2009-06-09 18:16:54
He he, priverstas jums pritarti - pagrindinė Lietuvos problema
ne "darbdaviai - vergavaldžiai", o "liaudis - vergai".
Viskas Biblijoj surašyta, 40 metų dar nepraėjo, dar reik dar
dykynėse paklajot.
P.S.: BishopaZ ir kiti "komunistuojantys" kaip tik ir atstovauja
"liaudį - vergus", t.y. žmones, kuriem kažkas (fiureris/gensekas/
valstybė) turi "duoti"; priešingybė - valstybė turi netrukdyti
man (kiekvienam "man") užsidirbti, valstybės funkcija - tik
spręsti tarpusavio ginčus beigis rūpintis neįgaliais, už ką mes jai
ir mokam babkes mokesčių pavidalu, jinai nieko niekam negali
"duoti", jinai gali tiktai atimti ir perdalinti.