15kmh niekas keliu neslenka. vaziuoja 25-30kmh iprastai jei ne kalnas. nelabai tie autikai patys greiciau vaziuoja, nera kur mieste. ir kaip bebutu - uz tai reikia vaziuot ant zmogaus? kiti budai spresti problemas jau isbandyti ? virsininkas problema zino? kazkokia iniaciatyva bei pasiulymai tam pakeisti yra? palaikanciu, yra? ar tiesiog sena boba is ryto nedave, todel kelyje dabar 'pisa' ka gali? tas jo grafikas tiek pat jam teisiu suteikia kiek ir man suteiktu ant A4 atspausdintas ir uzkistas uz veidrodelio lybroj. 9h turiu but darbe. viskas px. minu gaza iki dugno - traukines visi kas gyvent norit. o realiai KET jam galioja taip pat kaip visiems kitiems nepriklausomai nuo grafiko. nesigauna - galima kito darbo pasiieskoti. p.s. UK autobuso vairuotojas uz pypalo panaudojima plysus centrinei nervu sistemai negauna bonusu. uz rimtesnius bajerius (kaip spaudimas prie borto ir samoningas pavojaus sukelimas ar tuo labiau avarijos) - skrenda is darbo ta pacia diena. uztenka keliu liudininku. info is pirmu lupu jei ka :) ir va ten, tai vaziuoja paskui dvirati ramiai ir tyliai tiek kiek reik ir i delfi pro sukastus dantis del to nerasineja. nes tai yra norma. On 2015.08.25 23:34, Dainiushas wrote: > tai nieko, 15km/h prieš nosį slenkantis dviratis labai į temą > > On 8/25/2015 11:29 PM, CodeC wrote: >> ir? >> >> On 2015.08.25 23:27, Dainiushas wrote: >>> šiaip tai autobusai kaip suprantu grafiką turi? >>> >>> On 8/25/2015 11:23 PM, dpi wrote: >>>> P.S. Policijos išaiškinimas: ūmaus būdo vairuotojai neturėtų vairuoti >>>> sunkiasvorių TP. Tad jei žmogui nuostabą kelia KET punktai, o pagal KET >>>> važiuojantys dalyviai verčia sukasti dantis, gal jam nereikėtų dirbti >>>> tokio darbo? >>>> >>>> http://www.delfi.lt/verslas/transportas/po-uzspausto-dviratininko-istorijos-ragina-atidziau-rinkti-viesojo-transporto-vairuotojus.d?id=67285882 >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>> >> >