Ne aš pirmas pradėjau. Tai buvo sarkazmas. Jau rašiau kam pritarei. 2015.08.28 15:03, spakainas rašė: > Nuostabi bendravimo kultūra, taip ir toliau, pirmininke! > > 2015.08.28 14:18, KEdas rašė: >> Tu labai konkretus, tavo pastabos labai vertingos. Būtinai atsižvelgsiu, >> debile. Dabar gerai parašiau? Pritari? >> >> 2015.08.28 14:13, spakainas rašė: >>> Tai kad parašiau labai konkrečiai: Kedai, tu arogantiškas ir >>> pasikėlęs, per daug metų newsuose susidariau tokią nuomonę. Tavo >>> metodai kaip susodint visus ant dviračių neveikia - prievarta nieko >>> nepasieksi. >>> Čia mano asmeninė nuomonė. >>> >>> 2015.08.28 13:59, KEdas rašė: >>>> Neužskaitau. Prašau konkrečiau, o ne abstrakcijomis. >>>> >>>> 2015.08.28 13:39, spakainas rašė: >>>>> Aš nieko tavęs nenoriu mokyt, aš tik skaitau kas parašyta - paprastai >>>>> iš tavęs girdžiu tik aroganciją visais aptariamais klausimais. Nė >>>>> kart >>>>> nemačiau kad atrašytum normaliai, be užgauliojimų. Ko tu tikiesi >>>>> pasiekt su tokia bendravimo kultūra? Net kodekas sugeba parašyt >>>>> normaliai - tose srityse, kur tikrai kažką supranta. Tavo sritis - >>>>> dviračiai. Tai kodėl taip atmestinai ir atstumiančiai juos >>>>> "reklamuoji"? >>>>> >>>>> 2015.08.28 12:54, KEdas rašė: >>>>>> Tu čia mane nori kažko pamokyti, nes žinai kokios priemonės yra >>>>>> veiksmingos? :) >>>>>> Nėra automobilistams patrauklių priemonių, kuriomis būtų galima >>>>>> sumažinti visuomenės kaštus jų tingumui palaikyti. Jei žmonės nori >>>>>> asmeninio patogumo už visuomenės pinigus, tai natūralu, kad jie bet >>>>>> kokiais apribojimais liks nepatenkinti. Juk pyksta net kai įvardiji >>>>>> kiek >>>>>> jų patogumas realiai kainuoja. >>>>>> >>>>>> O kaip aroganciją nekurie supranta ir plikų faktų dėstymą. Gal gali >>>>>> pateikti kelis mano arogancijos pavyzdžius? Kad kelis etatinius >>>>>> trolius >>>>>> pavadinau dundukais, manau, arogancija nelaikytina, nes anie iš >>>>>> tiesų >>>>>> yra dar kvailesni nei atrodo. Jie juk nepateikia nei vieno >>>>>> argumento, >>>>>> vien tik naujus klausimus, kurie dažnai yra ne į temą ir su >>>>>> asmeniškumais. >>>> >>