Tema: Re: apie dviratastus
Autorius: KEdas
Data: 2015-08-28 15:41:05
Ne aš pirmas pradėjau. Tai buvo sarkazmas. Jau rašiau kam pritarei.

2015.08.28 15:03, spakainas rašė:
> Nuostabi bendravimo kultūra, taip ir toliau, pirmininke!
>
> 2015.08.28 14:18, KEdas rašė:
>> Tu labai konkretus, tavo pastabos labai vertingos. Būtinai atsižvelgsiu,
>> debile. Dabar gerai parašiau? Pritari?
>>
>> 2015.08.28 14:13, spakainas rašė:
>>> Tai kad parašiau labai konkrečiai: Kedai, tu arogantiškas ir
>>> pasikėlęs, per daug metų newsuose susidariau tokią nuomonę. Tavo
>>> metodai kaip susodint visus ant dviračių neveikia - prievarta nieko
>>> nepasieksi.
>>> Čia mano asmeninė nuomonė.
>>>
>>> 2015.08.28 13:59, KEdas rašė:
>>>> Neužskaitau. Prašau konkrečiau, o ne abstrakcijomis.
>>>>
>>>> 2015.08.28 13:39, spakainas rašė:
>>>>> Aš nieko tavęs nenoriu mokyt, aš tik skaitau kas parašyta - paprastai
>>>>> iš tavęs girdžiu tik aroganciją visais aptariamais klausimais. Nė 
>>>>> kart
>>>>> nemačiau kad atrašytum normaliai, be užgauliojimų. Ko tu tikiesi
>>>>> pasiekt su tokia bendravimo kultūra? Net kodekas sugeba parašyt
>>>>> normaliai - tose srityse, kur tikrai kažką supranta. Tavo sritis -
>>>>> dviračiai. Tai kodėl taip atmestinai ir atstumiančiai juos
>>>>> "reklamuoji"?
>>>>>
>>>>> 2015.08.28 12:54, KEdas rašė:
>>>>>> Tu čia mane nori kažko pamokyti, nes žinai kokios priemonės yra
>>>>>> veiksmingos? :)
>>>>>> Nėra automobilistams patrauklių priemonių, kuriomis būtų galima
>>>>>> sumažinti visuomenės kaštus jų tingumui palaikyti. Jei žmonės nori
>>>>>> asmeninio patogumo už visuomenės pinigus, tai natūralu, kad jie bet
>>>>>> kokiais apribojimais liks nepatenkinti. Juk pyksta net kai įvardiji
>>>>>> kiek
>>>>>> jų patogumas realiai kainuoja.
>>>>>>
>>>>>> O kaip aroganciją nekurie supranta ir plikų faktų dėstymą. Gal gali
>>>>>> pateikti kelis mano arogancijos pavyzdžius? Kad kelis etatinius
>>>>>> trolius
>>>>>> pavadinau dundukais, manau, arogancija nelaikytina, nes anie iš 
>>>>>> tiesų
>>>>>> yra dar kvailesni nei atrodo. Jie juk nepateikia nei vieno 
>>>>>> argumento,
>>>>>> vien tik naujus klausimus, kurie dažnai yra ne į temą ir su
>>>>>> asmeniškumais.
>>>>
>>