Tema: Re: apie dviratastus
Autorius: Aras
Data: 2015-08-31 08:48:15
"Saugi infra" dar suprantu, bet kas yra "patogumas naudotis"?
Trys kelionės po 3 km per dieną? Gali čia plačiau paaiškinti?
Tai kur didžiausi srautai praeina? Nuo ko pradėti infrastruktūros gerinimą? Kokie būtų konkretūs pasiūlymai?


"KEdas" <omnitel.news@trinti.katalogai.net> wrote in message news:mrpjkv$2v0$1@trimpas.omnitel.net...
> Nesvarbu ką lyginsi. Nekoreliuoja.
> Koreliuoja tik su saugia infra ir patogumu naudotis.
> Yra analizė 2011 spec. plane. Vilnius niekuo nesiskiria nuo kitų 
> pasaulio miestų: 3 kelionės po 3 km per dieną.
> Kalnuotumas nėra problema. Prireikus tam galima net pakėlėjus pastatyti, 
> kaip kad padarė Trondheimas, kur kalnai GEROKAI aukštesni. Problema yra 
> tinklo nebuvimas ir pinigų kišimas į brangiausią ir daugiausiai problemų 
> keliančią transporto rūšį.
> 
> 2015.08.28 14:53, Aras rašė:
>> O jeigu palygintų ne gyventojų tankį kvadratui, bet miestų plotus, tai, žiūrėk, gal ir pradėtų abejoti savo rašiniu. Dėl Urbam ir Metro - neturiu kada, jei gali, apibūdink keliais žodžiais.
>> Niujorkas be abejo išsišoka su savo 1214 km2, bet gal ten žmogui nuvykti iš namų iki darbo yra kokie vidutiniai 5 km? Nežinau ir kalnuotumo to Niujorko.
>> Tačiau pažiūrėjus į Vilniaus kalnuotumą ir miegamųjų rajonų bei darboviečių išsidėstymą, tai ką aš žinau. Net jei Lazdynų, Ukmergės ir Mėnulio kalnuose atidavus po vieną juostą pirmyn/atgal dviratininkams, vargu ar atsirastų pakankama masį važinėtis iš tų rajonų link centro pusės.
>> Darėt analizę kas ir kur važinėjasi su mašinom? Turiu omeny bent apytikslius vilniaus srautus analizavot? Kokia situacija?
>>
>>
>>
>> "KEdas" <omnitel.news@trinti.katalogai.net> wrote in message news:mrphir$1o3$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Malonu, kad atlikai analizę, tačiau dar pažiūrėk kas yra Urban ir Metro
>>> area. Dar gali pažiūrėti ką Kopenhagoje veikia Frederiksbergas ir kaip
>>> jis prisideda prie bendro tankio, kas laikoma Paryžiaus, Amsterdamo ribomis.
>>> Po to pasiskaityk kur kas rimtesnę analizę nei taviškė čia:
>>> http://www.aviewfromthecyclepath.com/2011/02/population-density-vs-cycling-rate-for.html
>>>
>>> Ir tada galėsime imtis vertinti kuris čia didesnis „specialistas“.
>>>
>>> Beje, nesupratau kokią analizę man siūlei atlikti.
>>>
>>> P.S. Normaliai diskusijai tokie žodžiai kaip „užuot bliovęs“ nelabai tinka.
>>>
>>> 2015.08.28 14:34, Aras rašė:
>>>> Nesiginčyk su dundukais, o atlik savo reklamuotą analizę užuot bliovęs apie olandų protestus.
>>>> Štai tau faktai iš Vikipedijos:
>>>> Vilnius - plotas 401 km2, tankumas 1346 žm./km2;
>>>> Amsterdamas - plotas 219 km2, tankumas 3480 žm./km2
>>>> Londonas - plotas 1579 km2, tankumas 3480 žm./km2
>>>> Dabar pagalvok, kodėl Vilniuje ir Londone fiziškai neįmanoma pasiekti Amsterdamo dviračių lygio.
>>>>
>>>> Dar papildomai:
>>>> Kopenhaga - plotas 89 km2, tankumas 5777 žm./km2
>>>> Paryžius - plotas 105 km2, tankumas 20909 žm./km2
>>>> Situacijos nekeičia - miesto plotas akivaizdžiai koreliuoja su dviratininko galimybėmis.
>>>>
>>>> Gražaus savaitgalio, "specialiste" tu.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "KEdas" <omnitel.news@trinti.katalogai.net> wrote in message news:mrpfal$vu5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Kad kovoja tik idėjiniai – pritariu. Kad esu debilas – nesutinku. O tu,
>>>>> matau, tokiai konstruktyviam veikėjui pritari. Ir po to lendi aiškinti
>>>>> kas čia arogantiškas ar ne tomis priemonėmis dirba.
>>>>> Britai po karo pradėjo ten pat kaip ir NL, tačiau NL vyko protestai ir
>>>>> demonstracijos, o UK dviratininkai bandė susitarti gražiuoju. Skirtumus
>>>>> po 40 metų tokių „pozityvių“ veiklų pastebėti nesunku. UK dviračiai
>>>>> modalume neviršija 2%, NL – virš 40%. Londonas vis viršija taršos
>>>>> normas, NL apie tai seniausiai pamiršę.
>>>>>
>>>>> 2015.08.28 13:45, spakainas rašė:
>>>>>> Pritariu.
>>>>>>
>>>>>> 2015.08.27 11:21, Zhegonskas rašė:
>>>>>>> as tai manau, kad "kovoja" tik idejiniai debilai. kai per pykcius,
>>>>>>> protestus ir t.t. - tai stai ir gaunasi priespriesa.
>>>>>>>
>>>>>>> jei is tikruju normalus zmones judintu projektus, kad ir is leto, bet
>>>>>>> per 20-30 metu padarytu ta "kopenhaga" ir pas mus. bet kai nei kam to
>>>>>>> labai reikia, nei tai stumiantis zmones sugeba ne ka daugiau nei
>>>>>>> pagiezingai spjaudytis keiksmais miesto ir jo zmoniu, kuriems dirba
>>>>>>> atzvilgiu, o ne konstruktyviai dirbt siekdami pokyciu - stai Jums ir
>>>>>>> prasom.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> On 2015-08-27 11:17, CodeC wrote:
>>>>>>>> bet tai supranti kas gaunasi, kai cia vaziuoja tokiu 10 per diena, kaip
>>>>>>>> kopenhagoj 1000, tai jie cia vadinami lochais susireiksminusiais. o ten
>>>>>>>> jau reik ziuret. greiti mazint, pratintis. tai jeigu cia ziuretu visi,
>>>>>>>> nebutu problemos.
>>>>>>>> ir patys dviraciai ir visi kiti vairuotojai puikiai supranta, kas yra
>>>>>>>> nepalyginamai labiau pazeidziamas ir kas ka turi saugot, o ne
>>>>>>>> atvirksciai. tai cia kai vaziuoja vienas dviratis, tai nedapises autiko
>>>>>>>> vairuotojas sugalvoje, kad ji reikia auklet, kad jo isvis cia nebutu.
>>>>>>>> padarytu ta pati kopenhagoj, tai nekiltu jokiu klausimu kuom tai jam
>>>>>>>> baigtusi. o dviraciai, kol ju akivaizdziai neterorizuoja 'didesni',
>>>>>>>> jokiu mentaliteto problemu nedemonstruoja. vaziuoja pagal galimybes,
>>>>>>>> pagal esama prasta infrastruktura. nes nienas dviraciu neuzdraude, bet
>>>>>>>> ir salygu normaliu nesistenge padaryt. kai atsiranda ereliu,
>>>>>>>> nepasiruosusiu su tuo taikytis ir toleruoti, dviratininkai tik tokiu
>>>>>>>> atveju priesinasi ir siekia teisybes. o realiai galetu kasdien rengti
>>>>>>>> streikus ir blokuot nx ta VT isvis, tol kol nepadarys bent pakenciamu
>>>>>>>> salygu vaziuot dviraciais be pavojaus gyvybei.
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 08/27/2015 11:07 AM, Zhegonskas wrote:
>>>>>>>>> ne, tas tai viskas aisku. tiesiog man patiko vazinetis dviraciu
>>>>>>>>> kopenhagoje. vairuot - nepatiko :) reikejo labai ziureti sankryzose/
>>>>>>>>> posukiuose dviratininkus (nors ipratus manau tai ne beda). Gatves irgi
>>>>>>>>> pasiaureje, juostos siauresnes, tai nepratus ir greitis mazesnis. tada
>>>>>>>>> ir supranti, kodel mazos masinos europoje populiaresnes :)
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> bet principe judeti linko to reikia ir del to niekas nesigincija.
>>>>>>>>> mentalitetas... na tu paciu dviratininku mentalitetas ne geresnis uz
>>>>>>>>> vairuotoju (uztenka "vada" pasiziuret").
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> On 2015-08-27 10:59, Sail wrote:
>>>>>>>>>> Vat vat.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Bet jeigu paziuretum giliau, tai ten dviraciam normalios salygos
>>>>>>>>>> sudarytos
>>>>>>>>>> masinu saskaita. Taip pat kaip olandijoj, pasidomek istorija,
>>>>>>>>>> pakankamai
>>>>>>>>>> pamokanti. Pradzioj olandijoj buvo kaip pas mus, masinu daug,
>>>>>>>>>> traiskomuju
>>>>>>>>>> daug, vienzo toks pat bezpredielas kuris cia visiems vairuotojams
>>>>>>>>>> prie
>>>>>>>>>> sirdies.
>>>>>>>>>> http://www.theguardian.com/cities/2015/may/05/amsterdam-bicycle-capital-world-transport-cycling-kindermoord
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> O dabartine dviraciu  infrastruktura ten gera:
>>>>>>>>>> https://en.wikipedia.org/wiki/Cycling_in_the_Netherlands
>>>>>>>>>> Musu sumacheriai tiesiog apsiverktu ten, ju mentaliteas kaip
>>>>>>>>>> olandijoj 60
>>>>>>>>>> metais.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Paskaitinejus sita tryda apie "traiskytojus" - musu mentalitetui dar
>>>>>>>>>> simtmeciai iki olandijos dabartinio  lygmens.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message
>>>>>>>>>> news:mrmecg$mp8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> siaip tai kedas teisus. dviraciai tikrai galetu buti puiki pamaina
>>>>>>>>>>> VT ir
>>>>>>>>>>> auto, jei butu su transporto organizavimu sistema taip, kaip
>>>>>>>>>>> olandijoje ar
>>>>>>>>>>> kopenhagoje.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> pavazinejau pora dienu kopenhagoje masina, po to pusdieniui persedau
>>>>>>>>>>> ant
>>>>>>>>>>> issinuomoto dviracio, kai jau prasidejo "laisvalaikis".
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> dviraciu ten vazineti malonu, atskiri takai, etc. butu taip -
>>>>>>>>>>> vazineciau
>>>>>>>>>>> ir LT.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> aisku, faktas, kad tam reikia apsikti daug zoles ir biski kitokio
>>>>>>>>>>> bvp
>>>>>>>>>>> beigi ne debilu, kad tai prastumti, to nebus. bet siaip kedas
>>>>>>>>>>> teisus.
>>>>>>>>>>> tik
>>>>>>>>>>> labai naivus ir labai nemalonus tipas, del savo asmeninio "budo"
>>>>>>>>>>> pridares
>>>>>>>>>>> dviraciu bendruomenei daugiau zalos nei naudos ir tik atitolines
>>>>>>>>>>> mistine
>>>>>>>>>>> "olandijos"
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> On 2015-08-27 10:25, Dainiushas wrote:
>>>>>>>>>>>> btw, o taip netrolinant, kà su siûlai tam ikaruso vairuotojui
>>>>>>>>>>>> daryt?
>>>>>>>>>>>> Palaukt vakaro kol praslinks visi kodekai ir tada jau iðsukt ið
>>>>>>>>>>>> stotelës?
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> On 8/27/2015 9:39 AM, CodeC wrote:
>>>>>>>>>>>>> nu. nevirsiju standartiniu +20kmh ir nevaziuoju per metra nuo kito
>>>>>>>>>>>>> siknos. tai daznam besmegianiui uz didelio kledaro vairo atrodo,
>>>>>>>>>>>>> kad cia
>>>>>>>>>>>>> vaziuoja lochas ir galima daryt ka nori, nes juk vistiek sustabdys
>>>>>>>>>>>>> kaip
>>>>>>>>>>>>> nors, skirtingai nei 3 dainiushai su pasatais 90kmh mieste visi
>>>>>>>>>>>>> sutilpe
>>>>>>>>>>>>> i 20 metru.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> On 08/27/2015 09:35 AM, Dainiushas wrote:
>>>>>>>>>>>>>> ne
>> >
>