"Saugi infra" dar suprantu, bet kas yra "patogumas naudotis"? Trys kelionės po 3 km per dieną? Gali čia plačiau paaiškinti? Tai kur didžiausi srautai praeina? Nuo ko pradėti infrastruktūros gerinimą? Kokie būtų konkretūs pasiūlymai? "KEdas" <omnitel.news@trinti.katalogai.net> wrote in message news:mrpjkv$2v0$1@trimpas.omnitel.net... > Nesvarbu ką lyginsi. Nekoreliuoja. > Koreliuoja tik su saugia infra ir patogumu naudotis. > Yra analizė 2011 spec. plane. Vilnius niekuo nesiskiria nuo kitų > pasaulio miestų: 3 kelionės po 3 km per dieną. > Kalnuotumas nėra problema. Prireikus tam galima net pakėlėjus pastatyti, > kaip kad padarė Trondheimas, kur kalnai GEROKAI aukštesni. Problema yra > tinklo nebuvimas ir pinigų kišimas į brangiausią ir daugiausiai problemų > keliančią transporto rūšį. > > 2015.08.28 14:53, Aras rašė: >> O jeigu palygintų ne gyventojų tankį kvadratui, bet miestų plotus, tai, žiūrėk, gal ir pradėtų abejoti savo rašiniu. Dėl Urbam ir Metro - neturiu kada, jei gali, apibūdink keliais žodžiais. >> Niujorkas be abejo išsišoka su savo 1214 km2, bet gal ten žmogui nuvykti iš namų iki darbo yra kokie vidutiniai 5 km? Nežinau ir kalnuotumo to Niujorko. >> Tačiau pažiūrėjus į Vilniaus kalnuotumą ir miegamųjų rajonų bei darboviečių išsidėstymą, tai ką aš žinau. Net jei Lazdynų, Ukmergės ir Mėnulio kalnuose atidavus po vieną juostą pirmyn/atgal dviratininkams, vargu ar atsirastų pakankama masį važinėtis iš tų rajonų link centro pusės. >> Darėt analizę kas ir kur važinėjasi su mašinom? Turiu omeny bent apytikslius vilniaus srautus analizavot? Kokia situacija? >> >> >> >> "KEdas" <omnitel.news@trinti.katalogai.net> wrote in message news:mrphir$1o3$1@trimpas.omnitel.net... >>> Malonu, kad atlikai analizę, tačiau dar pažiūrėk kas yra Urban ir Metro >>> area. Dar gali pažiūrėti ką Kopenhagoje veikia Frederiksbergas ir kaip >>> jis prisideda prie bendro tankio, kas laikoma Paryžiaus, Amsterdamo ribomis. >>> Po to pasiskaityk kur kas rimtesnę analizę nei taviškė čia: >>> http://www.aviewfromthecyclepath.com/2011/02/population-density-vs-cycling-rate-for.html >>> >>> Ir tada galėsime imtis vertinti kuris čia didesnis „specialistas“. >>> >>> Beje, nesupratau kokią analizę man siūlei atlikti. >>> >>> P.S. Normaliai diskusijai tokie žodžiai kaip „užuot bliovęs“ nelabai tinka. >>> >>> 2015.08.28 14:34, Aras rašė: >>>> Nesiginčyk su dundukais, o atlik savo reklamuotą analizę užuot bliovęs apie olandų protestus. >>>> Štai tau faktai iš Vikipedijos: >>>> Vilnius - plotas 401 km2, tankumas 1346 žm./km2; >>>> Amsterdamas - plotas 219 km2, tankumas 3480 žm./km2 >>>> Londonas - plotas 1579 km2, tankumas 3480 žm./km2 >>>> Dabar pagalvok, kodėl Vilniuje ir Londone fiziškai neįmanoma pasiekti Amsterdamo dviračių lygio. >>>> >>>> Dar papildomai: >>>> Kopenhaga - plotas 89 km2, tankumas 5777 žm./km2 >>>> Paryžius - plotas 105 km2, tankumas 20909 žm./km2 >>>> Situacijos nekeičia - miesto plotas akivaizdžiai koreliuoja su dviratininko galimybėmis. >>>> >>>> Gražaus savaitgalio, "specialiste" tu. >>>> >>>> >>>> >>>> "KEdas" <omnitel.news@trinti.katalogai.net> wrote in message news:mrpfal$vu5$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Kad kovoja tik idėjiniai – pritariu. Kad esu debilas – nesutinku. O tu, >>>>> matau, tokiai konstruktyviam veikėjui pritari. Ir po to lendi aiškinti >>>>> kas čia arogantiškas ar ne tomis priemonėmis dirba. >>>>> Britai po karo pradėjo ten pat kaip ir NL, tačiau NL vyko protestai ir >>>>> demonstracijos, o UK dviratininkai bandė susitarti gražiuoju. Skirtumus >>>>> po 40 metų tokių „pozityvių“ veiklų pastebėti nesunku. UK dviračiai >>>>> modalume neviršija 2%, NL – virš 40%. Londonas vis viršija taršos >>>>> normas, NL apie tai seniausiai pamiršę. >>>>> >>>>> 2015.08.28 13:45, spakainas rašė: >>>>>> Pritariu. >>>>>> >>>>>> 2015.08.27 11:21, Zhegonskas rašė: >>>>>>> as tai manau, kad "kovoja" tik idejiniai debilai. kai per pykcius, >>>>>>> protestus ir t.t. - tai stai ir gaunasi priespriesa. >>>>>>> >>>>>>> jei is tikruju normalus zmones judintu projektus, kad ir is leto, bet >>>>>>> per 20-30 metu padarytu ta "kopenhaga" ir pas mus. bet kai nei kam to >>>>>>> labai reikia, nei tai stumiantis zmones sugeba ne ka daugiau nei >>>>>>> pagiezingai spjaudytis keiksmais miesto ir jo zmoniu, kuriems dirba >>>>>>> atzvilgiu, o ne konstruktyviai dirbt siekdami pokyciu - stai Jums ir >>>>>>> prasom. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> On 2015-08-27 11:17, CodeC wrote: >>>>>>>> bet tai supranti kas gaunasi, kai cia vaziuoja tokiu 10 per diena, kaip >>>>>>>> kopenhagoj 1000, tai jie cia vadinami lochais susireiksminusiais. o ten >>>>>>>> jau reik ziuret. greiti mazint, pratintis. tai jeigu cia ziuretu visi, >>>>>>>> nebutu problemos. >>>>>>>> ir patys dviraciai ir visi kiti vairuotojai puikiai supranta, kas yra >>>>>>>> nepalyginamai labiau pazeidziamas ir kas ka turi saugot, o ne >>>>>>>> atvirksciai. tai cia kai vaziuoja vienas dviratis, tai nedapises autiko >>>>>>>> vairuotojas sugalvoje, kad ji reikia auklet, kad jo isvis cia nebutu. >>>>>>>> padarytu ta pati kopenhagoj, tai nekiltu jokiu klausimu kuom tai jam >>>>>>>> baigtusi. o dviraciai, kol ju akivaizdziai neterorizuoja 'didesni', >>>>>>>> jokiu mentaliteto problemu nedemonstruoja. vaziuoja pagal galimybes, >>>>>>>> pagal esama prasta infrastruktura. nes nienas dviraciu neuzdraude, bet >>>>>>>> ir salygu normaliu nesistenge padaryt. kai atsiranda ereliu, >>>>>>>> nepasiruosusiu su tuo taikytis ir toleruoti, dviratininkai tik tokiu >>>>>>>> atveju priesinasi ir siekia teisybes. o realiai galetu kasdien rengti >>>>>>>> streikus ir blokuot nx ta VT isvis, tol kol nepadarys bent pakenciamu >>>>>>>> salygu vaziuot dviraciais be pavojaus gyvybei. >>>>>>>> >>>>>>>> On 08/27/2015 11:07 AM, Zhegonskas wrote: >>>>>>>>> ne, tas tai viskas aisku. tiesiog man patiko vazinetis dviraciu >>>>>>>>> kopenhagoje. vairuot - nepatiko :) reikejo labai ziureti sankryzose/ >>>>>>>>> posukiuose dviratininkus (nors ipratus manau tai ne beda). Gatves irgi >>>>>>>>> pasiaureje, juostos siauresnes, tai nepratus ir greitis mazesnis. tada >>>>>>>>> ir supranti, kodel mazos masinos europoje populiaresnes :) >>>>>>>>> >>>>>>>>> bet principe judeti linko to reikia ir del to niekas nesigincija. >>>>>>>>> mentalitetas... na tu paciu dviratininku mentalitetas ne geresnis uz >>>>>>>>> vairuotoju (uztenka "vada" pasiziuret"). >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 2015-08-27 10:59, Sail wrote: >>>>>>>>>> Vat vat. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Bet jeigu paziuretum giliau, tai ten dviraciam normalios salygos >>>>>>>>>> sudarytos >>>>>>>>>> masinu saskaita. Taip pat kaip olandijoj, pasidomek istorija, >>>>>>>>>> pakankamai >>>>>>>>>> pamokanti. Pradzioj olandijoj buvo kaip pas mus, masinu daug, >>>>>>>>>> traiskomuju >>>>>>>>>> daug, vienzo toks pat bezpredielas kuris cia visiems vairuotojams >>>>>>>>>> prie >>>>>>>>>> sirdies. >>>>>>>>>> http://www.theguardian.com/cities/2015/may/05/amsterdam-bicycle-capital-world-transport-cycling-kindermoord >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> O dabartine dviraciu infrastruktura ten gera: >>>>>>>>>> https://en.wikipedia.org/wiki/Cycling_in_the_Netherlands >>>>>>>>>> Musu sumacheriai tiesiog apsiverktu ten, ju mentaliteas kaip >>>>>>>>>> olandijoj 60 >>>>>>>>>> metais. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Paskaitinejus sita tryda apie "traiskytojus" - musu mentalitetui dar >>>>>>>>>> simtmeciai iki olandijos dabartinio lygmens. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:mrmecg$mp8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> siaip tai kedas teisus. dviraciai tikrai galetu buti puiki pamaina >>>>>>>>>>> VT ir >>>>>>>>>>> auto, jei butu su transporto organizavimu sistema taip, kaip >>>>>>>>>>> olandijoje ar >>>>>>>>>>> kopenhagoje. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> pavazinejau pora dienu kopenhagoje masina, po to pusdieniui persedau >>>>>>>>>>> ant >>>>>>>>>>> issinuomoto dviracio, kai jau prasidejo "laisvalaikis". >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> dviraciu ten vazineti malonu, atskiri takai, etc. butu taip - >>>>>>>>>>> vazineciau >>>>>>>>>>> ir LT. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> aisku, faktas, kad tam reikia apsikti daug zoles ir biski kitokio >>>>>>>>>>> bvp >>>>>>>>>>> beigi ne debilu, kad tai prastumti, to nebus. bet siaip kedas >>>>>>>>>>> teisus. >>>>>>>>>>> tik >>>>>>>>>>> labai naivus ir labai nemalonus tipas, del savo asmeninio "budo" >>>>>>>>>>> pridares >>>>>>>>>>> dviraciu bendruomenei daugiau zalos nei naudos ir tik atitolines >>>>>>>>>>> mistine >>>>>>>>>>> "olandijos" >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> On 2015-08-27 10:25, Dainiushas wrote: >>>>>>>>>>>> btw, o taip netrolinant, kà su siûlai tam ikaruso vairuotojui >>>>>>>>>>>> daryt? >>>>>>>>>>>> Palaukt vakaro kol praslinks visi kodekai ir tada jau iðsukt ið >>>>>>>>>>>> stotelës? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> On 8/27/2015 9:39 AM, CodeC wrote: >>>>>>>>>>>>> nu. nevirsiju standartiniu +20kmh ir nevaziuoju per metra nuo kito >>>>>>>>>>>>> siknos. tai daznam besmegianiui uz didelio kledaro vairo atrodo, >>>>>>>>>>>>> kad cia >>>>>>>>>>>>> vaziuoja lochas ir galima daryt ka nori, nes juk vistiek sustabdys >>>>>>>>>>>>> kaip >>>>>>>>>>>>> nors, skirtingai nei 3 dainiushai su pasatais 90kmh mieste visi >>>>>>>>>>>>> sutilpe >>>>>>>>>>>>> i 20 metru. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> On 08/27/2015 09:35 AM, Dainiushas wrote: >>>>>>>>>>>>>> ne >> > >