Tema: Re: apie dviratastus
Autorius: CodeC
Data: 2015-08-27 09:36:29
tai tu apskritai nieko nesiulai. zmogus tiesiog vaziuoja dviraciu, o tau 
jis atrodo susireiksmines. ir beveik vienintelis cia pariniesi del tu 
dviraciu. aj dar ablomas pastoviai siusioja. net patiems dviraciams 
viskas ok, kol debilas prie borto neprispaudzia. bet tu problemas matai 
kazkur kitur.

On 08/27/2015 09:33 AM, Dainiushas wrote:
> niekas nesiūlo jų uždraust, bet tas susireikšminimas tai bbd. Juolab,
> kad va dar kelios savaitės ir išgaruos visi kaip dūmas. o protą pisa tai
> kaip dėl kažkokio ahujennai svarbaus globalaus reikalo. Tai tegul
> važiuoja tada pastoviai, kai lyja, kai sninga, kai +35, kai -18.
>
> On 8/27/2015 9:29 AM, CodeC wrote:
>> jeigu jis ten yra - tai jau susireiksmines? gal eik i seima ir uzdrausk
>> dviracius nesamoniu cia nerasinejes.
>>
>> On 08/27/2015 09:22 AM, Dainiushas wrote:
>>> bet kita vertus, kodėl susireikšminęs dviratis svarbiau nei autobusas su
>>> šimtu žmonių?
>>>
>>> On 8/27/2015 8:58 AM, CodeC wrote:
>>>> tai kur tam nesusipratusiam dviraciui vaziuot?
>>>>
>>>> On 08/27/2015 08:27 AM, Vytenis P. wrote:
>>>>>> cia gali buti du atvejai:
>>>>>> a) realybej per diena pravaziuoja 10 dviraciu, o problema daroma
>>>>>> dirbtina, nes gabaliuka leciau pavaziaves poto gali gabaliuka
>>>>>> pavaziuot greiciau. taip tuos grafikus taiko ir pataiko. nes piko
>>>>>> metu
>>>>>> ne tik dviraciai maiso. vairuotojas siaip jau praeina kursus siokius
>>>>>> tokius, kad suprasti metodus pagal grafika pataikyt.
>>>>>> b) dviraciu mase yra tokia, kad problema tikra. gabaliuko graiciau
>>>>>> pavaziuot nesigauna, nes visur dviraciai. tada kur blet tie simtai
>>>>>> vairuotoju skundu rastu ir ultimatumai valdziai spresti problema
>>>>>> normaliam lygyje - atsizvelgti i abieju pusiu poreikius ir
>>>>>> problemas -
>>>>>> irengti normalius dviraciu takus, kur dviratininkams butu saugu ir
>>>>>> nemaisytu viesajam transportui spet pagal grafika?
>>>>>>
>>>>>> siulau apsisprest ir pasirinkti varianta.
>>>>>>
>>>>>
>>>>> O turėtų būti galimas tik vienas atvejis - ne kažkokios savimeilės,
>>>>> bet
>>>>> tarpusavio (ir visuomenės poreikio) supratimas.
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>