Tema: Re: apie dviratastus
Autorius: CodeC
Data: 2015-08-26 00:01:35
cia gali buti du atvejai:
a) realybej per diena pravaziuoja 10 dviraciu, o problema daroma 
dirbtina, nes gabaliuka leciau pavaziaves poto gali gabaliuka pavaziuot 
greiciau. taip tuos grafikus taiko ir pataiko. nes piko metu ne tik 
dviraciai maiso. vairuotojas siaip jau praeina kursus siokius tokius, 
kad suprasti metodus pagal grafika pataikyt.
b) dviraciu mase yra tokia, kad problema tikra. gabaliuko graiciau 
pavaziuot nesigauna, nes visur dviraciai. tada kur blet tie simtai 
vairuotoju skundu rastu ir ultimatumai valdziai spresti problema 
normaliam lygyje - atsizvelgti i abieju pusiu poreikius ir problemas - 
irengti normalius dviraciu takus, kur dviratininkams butu saugu ir 
nemaisytu viesajam transportui spet pagal grafika?

siulau apsisprest ir pasirinkti varianta.

On 2015.08.25 23:48, Dainiushas wrote:
> px ta tavo lybra. Bet va kai važiuoji autobusu, tai nori pažiūrėjęs į
> grafiką darbe atsirast laiku? Ar spėt į kitą autobusą? Ir tokių kaip tu
> dešimtys tik viename autobuse. O čia matai atsiranda vienas ant dviejų
> ratų ir tipo nes jis labai progresyvus, deda ant visų skersą
>
> On 8/25/2015 11:44 PM, CodeC wrote:
>> 15kmh niekas keliu neslenka. vaziuoja 25-30kmh iprastai jei ne kalnas.
>> nelabai tie autikai patys greiciau vaziuoja, nera kur mieste.
>> ir kaip bebutu - uz tai reikia vaziuot ant zmogaus? kiti budai spresti
>> problemas jau isbandyti ? virsininkas problema zino? kazkokia
>> iniaciatyva bei pasiulymai tam pakeisti yra? palaikanciu, yra? ar
>> tiesiog sena boba is ryto nedave, todel kelyje dabar 'pisa' ka gali?
>> tas jo grafikas tiek pat jam teisiu suteikia kiek ir man suteiktu ant A4
>> atspausdintas ir uzkistas uz veidrodelio lybroj. 9h turiu but darbe.
>> viskas px. minu gaza iki dugno - traukines visi kas gyvent norit. o
>> realiai KET jam galioja taip pat kaip visiems kitiems nepriklausomai nuo
>> grafiko. nesigauna - galima kito darbo pasiieskoti.
>> p.s. UK autobuso vairuotojas uz pypalo panaudojima plysus centrinei
>> nervu sistemai negauna bonusu. uz rimtesnius bajerius (kaip spaudimas
>> prie borto ir samoningas pavojaus sukelimas ar tuo labiau avarijos) -
>> skrenda is darbo ta pacia diena. uztenka keliu liudininku. info is pirmu
>> lupu jei ka :) ir va ten, tai vaziuoja paskui dvirati ramiai ir tyliai
>> tiek kiek reik ir i delfi pro sukastus dantis del to nerasineja. nes tai
>> yra norma.
>>
>> On 2015.08.25 23:34, Dainiushas wrote:
>>> tai nieko, 15km/h prieš nosį slenkantis dviratis labai į temą
>>>
>>> On 8/25/2015 11:29 PM, CodeC wrote:
>>>> ir?
>>>>
>>>> On 2015.08.25 23:27, Dainiushas wrote:
>>>>> šiaip tai autobusai kaip suprantu grafiką turi?
>>>>>
>>>>> On 8/25/2015 11:23 PM, dpi wrote:
>>>>>> P.S. Policijos išaiškinimas: ūmaus būdo vairuotojai neturėtų vairuoti
>>>>>> sunkiasvorių TP. Tad jei žmogui nuostabą kelia KET punktai, o pagal
>>>>>> KET
>>>>>> važiuojantys dalyviai verčia sukasti dantis, gal jam nereikėtų dirbti
>>>>>> tokio darbo?
>>>>>>
>>>>>> http://www.delfi.lt/verslas/transportas/po-uzspausto-dviratininko-istorijos-ragina-atidziau-rinkti-viesojo-transporto-vairuotojus.d?id=67285882
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>