Tai žirinovskis irgi rašytojus lygino su rašytojais - gija ta pati. Kaip supratau tu jam pritari, kad reikia visus sodint? Autobuso vairuotojas debilas. Aš jam nepritariu, pritariu žegonskui - kad reik ne prievarta ir protestais, o konstruktyviais ir logiškais sprendimais dviračius populiarint. Lietuviai yra išdidūs ir neapkenčia prievartos bei nurodinėjimų. Okupuoti kiek metų buvom, o dabar matai pradės kažkas nurodinėt kaip mums gyvent reikia. Čia ir yra tavo fail'as - bandai prievarta ant dviračių susodint. Užuot parodęs, kad dviračiu važinėt yra faina - pirštu baksnoji užsnigtus takus su sušalusiais vaikais. Nuo tokio vaizdelio dar mažiau dviračio norisi. 2015.08.28 14:35, KEdas rašė: > Gijos pavadinimas liko tas pats „pagarbusis“ – dviratastai. Tokiu > pavadinimu ko buvo siekiama? Ir ką reiškia „normalūs“ žegonsko poste, > kuriam tu pritarei? Tokie, kaip tas KET nemokantis autobuso vairuotojas? > Čia pagarba pašnekovui ar arogancija juntama? > Čia kaip bendravimas su ruskiais forumuose – patys muša, patys rėkia. > > > 2015.08.28 14:23, spakainas rašė: >> Pasiimi skirtingas, viena nuo kitos nepriklausančias gijas, ir jas >> lygini. >> >> 2015.08.28 14:05, KEdas rašė: >>> Kad kovoja tik idėjiniai – pritariu. Kad esu debilas – nesutinku. O tu, >>> matau, tokiai konstruktyviam veikėjui pritari. Ir po to lendi aiškinti >>> kas čia arogantiškas ar ne tomis priemonėmis dirba. >>> Britai po karo pradėjo ten pat kaip ir NL, tačiau NL vyko protestai ir >>> demonstracijos, o UK dviratininkai bandė susitarti gražiuoju. Skirtumus >>> po 40 metų tokių „pozityvių“ veiklų pastebėti nesunku. UK dviračiai >>> modalume neviršija 2%, NL – virš 40%. Londonas vis viršija taršos >>> normas, NL apie tai seniausiai pamiršę. >>> >>> 2015.08.28 13:45, spakainas rašė: >>>> Pritariu. >>>> >>>> 2015.08.27 11:21, Zhegonskas rašė: >>>>> as tai manau, kad "kovoja" tik idejiniai debilai. kai per pykcius, >>>>> protestus ir t.t. - tai stai ir gaunasi priespriesa. >>>>> >>>>> jei is tikruju normalus zmones judintu projektus, kad ir is leto, bet >>>>> per 20-30 metu padarytu ta "kopenhaga" ir pas mus. bet kai nei kam to >>>>> labai reikia, nei tai stumiantis zmones sugeba ne ka daugiau nei >>>>> pagiezingai spjaudytis keiksmais miesto ir jo zmoniu, kuriems dirba >>>>> atzvilgiu, o ne konstruktyviai dirbt siekdami pokyciu - stai Jums ir >>>>> prasom. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> On 2015-08-27 11:17, CodeC wrote: >>>>>> bet tai supranti kas gaunasi, kai cia vaziuoja tokiu 10 per diena, >>>>>> kaip >>>>>> kopenhagoj 1000, tai jie cia vadinami lochais susireiksminusiais. >>>>>> o ten >>>>>> jau reik ziuret. greiti mazint, pratintis. tai jeigu cia ziuretu >>>>>> visi, >>>>>> nebutu problemos. >>>>>> ir patys dviraciai ir visi kiti vairuotojai puikiai supranta, kas yra >>>>>> nepalyginamai labiau pazeidziamas ir kas ka turi saugot, o ne >>>>>> atvirksciai. tai cia kai vaziuoja vienas dviratis, tai nedapises >>>>>> autiko >>>>>> vairuotojas sugalvoje, kad ji reikia auklet, kad jo isvis cia nebutu. >>>>>> padarytu ta pati kopenhagoj, tai nekiltu jokiu klausimu kuom tai jam >>>>>> baigtusi. o dviraciai, kol ju akivaizdziai neterorizuoja 'didesni', >>>>>> jokiu mentaliteto problemu nedemonstruoja. vaziuoja pagal galimybes, >>>>>> pagal esama prasta infrastruktura. nes nienas dviraciu neuzdraude, >>>>>> bet >>>>>> ir salygu normaliu nesistenge padaryt. kai atsiranda ereliu, >>>>>> nepasiruosusiu su tuo taikytis ir toleruoti, dviratininkai tik tokiu >>>>>> atveju priesinasi ir siekia teisybes. o realiai galetu kasdien rengti >>>>>> streikus ir blokuot nx ta VT isvis, tol kol nepadarys bent pakenciamu >>>>>> salygu vaziuot dviraciais be pavojaus gyvybei. >>>>>> >>>>>> On 08/27/2015 11:07 AM, Zhegonskas wrote: >>>>>>> ne, tas tai viskas aisku. tiesiog man patiko vazinetis dviraciu >>>>>>> kopenhagoje. vairuot - nepatiko :) reikejo labai ziureti sankryzose/ >>>>>>> posukiuose dviratininkus (nors ipratus manau tai ne beda). Gatves >>>>>>> irgi >>>>>>> pasiaureje, juostos siauresnes, tai nepratus ir greitis mazesnis. >>>>>>> tada >>>>>>> ir supranti, kodel mazos masinos europoje populiaresnes :) >>>>>>> >>>>>>> bet principe judeti linko to reikia ir del to niekas nesigincija. >>>>>>> mentalitetas... na tu paciu dviratininku mentalitetas ne geresnis uz >>>>>>> vairuotoju (uztenka "vada" pasiziuret"). >>>>>>> >>>>>>> On 2015-08-27 10:59, Sail wrote: >>>>>>>> Vat vat. >>>>>>>> >>>>>>>> Bet jeigu paziuretum giliau, tai ten dviraciam normalios salygos >>>>>>>> sudarytos >>>>>>>> masinu saskaita. Taip pat kaip olandijoj, pasidomek istorija, >>>>>>>> pakankamai >>>>>>>> pamokanti. Pradzioj olandijoj buvo kaip pas mus, masinu daug, >>>>>>>> traiskomuju >>>>>>>> daug, vienzo toks pat bezpredielas kuris cia visiems vairuotojams >>>>>>>> prie >>>>>>>> sirdies. >>>>>>>> http://www.theguardian.com/cities/2015/may/05/amsterdam-bicycle-capital-world-transport-cycling-kindermoord >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> O dabartine dviraciu infrastruktura ten gera: >>>>>>>> https://en.wikipedia.org/wiki/Cycling_in_the_Netherlands >>>>>>>> Musu sumacheriai tiesiog apsiverktu ten, ju mentaliteas kaip >>>>>>>> olandijoj 60 >>>>>>>> metais. >>>>>>>> >>>>>>>> Paskaitinejus sita tryda apie "traiskytojus" - musu mentalitetui >>>>>>>> dar >>>>>>>> simtmeciai iki olandijos dabartinio lygmens. >>>>>>>> >>>>>>>> "Zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message >>>>>>>> news:mrmecg$mp8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> siaip tai kedas teisus. dviraciai tikrai galetu buti puiki pamaina >>>>>>>>> VT ir >>>>>>>>> auto, jei butu su transporto organizavimu sistema taip, kaip >>>>>>>>> olandijoje ar >>>>>>>>> kopenhagoje. >>>>>>>>> >>>>>>>>> pavazinejau pora dienu kopenhagoje masina, po to pusdieniui >>>>>>>>> persedau >>>>>>>>> ant >>>>>>>>> issinuomoto dviracio, kai jau prasidejo "laisvalaikis". >>>>>>>>> >>>>>>>>> dviraciu ten vazineti malonu, atskiri takai, etc. butu taip - >>>>>>>>> vazineciau >>>>>>>>> ir LT. >>>>>>>>> >>>>>>>>> aisku, faktas, kad tam reikia apsikti daug zoles ir biski kitokio >>>>>>>>> bvp >>>>>>>>> beigi ne debilu, kad tai prastumti, to nebus. bet siaip kedas >>>>>>>>> teisus. >>>>>>>>> tik >>>>>>>>> labai naivus ir labai nemalonus tipas, del savo asmeninio "budo" >>>>>>>>> pridares >>>>>>>>> dviraciu bendruomenei daugiau zalos nei naudos ir tik atitolines >>>>>>>>> mistine >>>>>>>>> "olandijos" >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 2015-08-27 10:25, Dainiushas wrote: >>>>>>>>>> btw, o taip netrolinant, kà su siûlai tam ikaruso vairuotojui >>>>>>>>>> daryt? >>>>>>>>>> Palaukt vakaro kol praslinks visi kodekai ir tada jau iðsukt ið >>>>>>>>>> stotelës? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> On 8/27/2015 9:39 AM, CodeC wrote: >>>>>>>>>>> nu. nevirsiju standartiniu +20kmh ir nevaziuoju per metra nuo >>>>>>>>>>> kito >>>>>>>>>>> siknos. tai daznam besmegianiui uz didelio kledaro vairo atrodo, >>>>>>>>>>> kad cia >>>>>>>>>>> vaziuoja lochas ir galima daryt ka nori, nes juk vistiek >>>>>>>>>>> sustabdys >>>>>>>>>>> kaip >>>>>>>>>>> nors, skirtingai nei 3 dainiushai su pasatais 90kmh mieste visi >>>>>>>>>>> sutilpe >>>>>>>>>>> i 20 metru. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> On 08/27/2015 09:35 AM, Dainiushas wrote: >>>>>>>>>>>> ne >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>> >