Jei reikia, važiuoju iš paskos tol, kol galiu saugiai (dviratininkui) aplenkti. Bet, kai Vilniuj varo su plentiniu Oslo-Gariūnų gatve, kur leistinas greitis 70, o vidutinis 90, ir šalia gatvės dviračių takas, tai tokiem pypinu be gailesčio, nes jie debilai, nesaugantys savo sveikatos ir kitų nervų. O kad važiuoja per perėjas, tai man netrukdo. Man netgi geriau, kai aš pristabdau, o jis greičiau pralekia. "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:mrikme$an6$1@trimpas.omnitel.net... > yra. tiksliau ivykiu eiga tokia: > vaziuoja dviratis keliu. taip, 'apgailetinais' 20-30kmh. > arteja pries sankryzos su sviesoforu. vaziuoja 'pagarbiai', ciut ne ant > bortelio, nors galetu per metra nuo krasto. pro ji kaip pro stovinti > prasikosia kolona auto vairuotoju taip grubiai 60-70kmh dviem-trim eilem > net nepasitrauke nei per 1cm nuo savo trajektorijos apvaziuodami > dviratininka. nors jeigu jis vaziuotu ne taip pagarbiai, tai desiniausia > eile negaletu jo aplenkti visai. ir tada jis galetu 'normaliai' sustoti > prie sankryzos. dabar kaip jam normaliai sustoti ten, jeigu jis ne savo > noru 'padaromas ilindusiu' tarp masinu? > tu vaziuoji is paskos dviratininko ar ne? ar lendi toj pacioj juostoj > salia jo? kazkaip retas atvejis pamatyt lengvuske vaziuojancia is paskos > dviratininko. jeigu bent per 1cm 'telpa' tai lenda visi pro sona nieko > nesaugodami. px kad erdves visai anam nelieka. tai va todel ir vaziuoja > viduriu juostos. > > On 2015.08.25 23:45, Dainiushas wrote: >> vieną atsiminiau. kažkada buvo kalbama, kad dviratį reiktų lenkt kaip >> automobilį, kita juosta. škias, tada, kokio bybio jis lenda tarp >> automobilių juostų į sankryžą, jei jau nori būti traktuojamas kaip >> automobilis? Dar pasakyk, kad tokių nėra :) >