On 2015-08-27 14:42, KEdas wrote: > Skaičiai gal bus ir kiti, tačiau proporcijos ir tendencijos išliks > panašios. Yra keliolika būdų transporto kaštų skaičiavimui ir tai iš > esmės yra politinis, o ne mokslinis klausimas. gali buti ir taip, gali buti ir visiskai kitaip. sakau - reiketu pirma pamatyti skaiciavimo metododika, kaip skaiciuoja danai. Jei ten nieko blatno - gal tendencijos/ proporcijos ir liktu. Bet tai toli grazu ne faktas. Normalioje privacioje bendroveje per biudzetu gynima atejus su prielaidomis "O Danijoje tai mazdaug taip" - gautum per kepure biski. NU bet pripazink, nustatyti strateginiais rodikliais tuos, kuriu niekas nematuoja - tai jau biski pzdc ir parodo visos to strategijos "profesionaluma" net jos neskaicius. Pvz. kaip vertinti > triukšmo daromą įtaką NT kainai? > nesuprantu prie ko cia, bet jei tu tai pateiki kaip kazka "itin sudetingo" tai tikrai ne. uztenka triuksmingumo istorijos statistikos ir NT kainu statistikos. ir normalesnis analitikas labai lengvai suras trendus lygindamas vietas su skirtingais triuksmo lygiais.