Tema: Re: apie dviratastus
Autorius: Aras
Data: 2015-08-28 14:54:01
O jeigu palygintų ne gyventojų tankį kvadratui, bet miestų plotus, tai, žiūrėk, gal ir pradėtų abejoti savo rašiniu. Dėl Urbam ir Metro - neturiu kada, jei gali, apibūdink keliais žodžiais.
Niujorkas be abejo išsišoka su savo 1214 km2, bet gal ten žmogui nuvykti iš namų iki darbo yra kokie vidutiniai 5 km? Nežinau ir kalnuotumo to Niujorko.
Tačiau pažiūrėjus į Vilniaus kalnuotumą ir miegamųjų rajonų bei darboviečių išsidėstymą, tai ką aš žinau. Net jei Lazdynų, Ukmergės ir Mėnulio kalnuose atidavus po vieną juostą pirmyn/atgal dviratininkams, vargu ar atsirastų pakankama masį važinėtis iš tų rajonų link centro pusės.
Darėt analizę kas ir kur važinėjasi su mašinom? Turiu omeny bent apytikslius vilniaus srautus analizavot? Kokia situacija?



"KEdas" <omnitel.news@trinti.katalogai.net> wrote in message news:mrphir$1o3$1@trimpas.omnitel.net...
> Malonu, kad atlikai analizę, tačiau dar pažiūrėk kas yra Urban ir Metro 
> area. Dar gali pažiūrėti ką Kopenhagoje veikia Frederiksbergas ir kaip 
> jis prisideda prie bendro tankio, kas laikoma Paryžiaus, Amsterdamo ribomis.
> Po to pasiskaityk kur kas rimtesnę analizę nei taviškė čia: 
> http://www.aviewfromthecyclepath.com/2011/02/population-density-vs-cycling-rate-for.html
> 
> Ir tada galėsime imtis vertinti kuris čia didesnis „specialistas“.
> 
> Beje, nesupratau kokią analizę man siūlei atlikti.
> 
> P.S. Normaliai diskusijai tokie žodžiai kaip „užuot bliovęs“ nelabai tinka.
> 
> 2015.08.28 14:34, Aras rašė:
>> Nesiginčyk su dundukais, o atlik savo reklamuotą analizę užuot bliovęs apie olandų protestus.
>> Štai tau faktai iš Vikipedijos:
>> Vilnius - plotas 401 km2, tankumas 1346 žm./km2;
>> Amsterdamas - plotas 219 km2, tankumas 3480 žm./km2
>> Londonas - plotas 1579 km2, tankumas 3480 žm./km2
>> Dabar pagalvok, kodėl Vilniuje ir Londone fiziškai neįmanoma pasiekti Amsterdamo dviračių lygio.
>>
>> Dar papildomai:
>> Kopenhaga - plotas 89 km2, tankumas 5777 žm./km2
>> Paryžius - plotas 105 km2, tankumas 20909 žm./km2
>> Situacijos nekeičia - miesto plotas akivaizdžiai koreliuoja su dviratininko galimybėmis.
>>
>> Gražaus savaitgalio, "specialiste" tu.
>>
>>
>>
>> "KEdas" <omnitel.news@trinti.katalogai.net> wrote in message news:mrpfal$vu5$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Kad kovoja tik idėjiniai – pritariu. Kad esu debilas – nesutinku. O tu,
>>> matau, tokiai konstruktyviam veikėjui pritari. Ir po to lendi aiškinti
>>> kas čia arogantiškas ar ne tomis priemonėmis dirba.
>>> Britai po karo pradėjo ten pat kaip ir NL, tačiau NL vyko protestai ir
>>> demonstracijos, o UK dviratininkai bandė susitarti gražiuoju. Skirtumus
>>> po 40 metų tokių „pozityvių“ veiklų pastebėti nesunku. UK dviračiai
>>> modalume neviršija 2%, NL – virš 40%. Londonas vis viršija taršos
>>> normas, NL apie tai seniausiai pamiršę.
>>>
>>> 2015.08.28 13:45, spakainas rašė:
>>>> Pritariu.
>>>>
>>>> 2015.08.27 11:21, Zhegonskas rašė:
>>>>> as tai manau, kad "kovoja" tik idejiniai debilai. kai per pykcius,
>>>>> protestus ir t.t. - tai stai ir gaunasi priespriesa.
>>>>>
>>>>> jei is tikruju normalus zmones judintu projektus, kad ir is leto, bet
>>>>> per 20-30 metu padarytu ta "kopenhaga" ir pas mus. bet kai nei kam to
>>>>> labai reikia, nei tai stumiantis zmones sugeba ne ka daugiau nei
>>>>> pagiezingai spjaudytis keiksmais miesto ir jo zmoniu, kuriems dirba
>>>>> atzvilgiu, o ne konstruktyviai dirbt siekdami pokyciu - stai Jums ir
>>>>> prasom.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> On 2015-08-27 11:17, CodeC wrote:
>>>>>> bet tai supranti kas gaunasi, kai cia vaziuoja tokiu 10 per diena, kaip
>>>>>> kopenhagoj 1000, tai jie cia vadinami lochais susireiksminusiais. o ten
>>>>>> jau reik ziuret. greiti mazint, pratintis. tai jeigu cia ziuretu visi,
>>>>>> nebutu problemos.
>>>>>> ir patys dviraciai ir visi kiti vairuotojai puikiai supranta, kas yra
>>>>>> nepalyginamai labiau pazeidziamas ir kas ka turi saugot, o ne
>>>>>> atvirksciai. tai cia kai vaziuoja vienas dviratis, tai nedapises autiko
>>>>>> vairuotojas sugalvoje, kad ji reikia auklet, kad jo isvis cia nebutu.
>>>>>> padarytu ta pati kopenhagoj, tai nekiltu jokiu klausimu kuom tai jam
>>>>>> baigtusi. o dviraciai, kol ju akivaizdziai neterorizuoja 'didesni',
>>>>>> jokiu mentaliteto problemu nedemonstruoja. vaziuoja pagal galimybes,
>>>>>> pagal esama prasta infrastruktura. nes nienas dviraciu neuzdraude, bet
>>>>>> ir salygu normaliu nesistenge padaryt. kai atsiranda ereliu,
>>>>>> nepasiruosusiu su tuo taikytis ir toleruoti, dviratininkai tik tokiu
>>>>>> atveju priesinasi ir siekia teisybes. o realiai galetu kasdien rengti
>>>>>> streikus ir blokuot nx ta VT isvis, tol kol nepadarys bent pakenciamu
>>>>>> salygu vaziuot dviraciais be pavojaus gyvybei.
>>>>>>
>>>>>> On 08/27/2015 11:07 AM, Zhegonskas wrote:
>>>>>>> ne, tas tai viskas aisku. tiesiog man patiko vazinetis dviraciu
>>>>>>> kopenhagoje. vairuot - nepatiko :) reikejo labai ziureti sankryzose/
>>>>>>> posukiuose dviratininkus (nors ipratus manau tai ne beda). Gatves irgi
>>>>>>> pasiaureje, juostos siauresnes, tai nepratus ir greitis mazesnis. tada
>>>>>>> ir supranti, kodel mazos masinos europoje populiaresnes :)
>>>>>>>
>>>>>>> bet principe judeti linko to reikia ir del to niekas nesigincija.
>>>>>>> mentalitetas... na tu paciu dviratininku mentalitetas ne geresnis uz
>>>>>>> vairuotoju (uztenka "vada" pasiziuret").
>>>>>>>
>>>>>>> On 2015-08-27 10:59, Sail wrote:
>>>>>>>> Vat vat.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Bet jeigu paziuretum giliau, tai ten dviraciam normalios salygos
>>>>>>>> sudarytos
>>>>>>>> masinu saskaita. Taip pat kaip olandijoj, pasidomek istorija,
>>>>>>>> pakankamai
>>>>>>>> pamokanti. Pradzioj olandijoj buvo kaip pas mus, masinu daug,
>>>>>>>> traiskomuju
>>>>>>>> daug, vienzo toks pat bezpredielas kuris cia visiems vairuotojams
>>>>>>>> prie
>>>>>>>> sirdies.
>>>>>>>> http://www.theguardian.com/cities/2015/may/05/amsterdam-bicycle-capital-world-transport-cycling-kindermoord
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> O dabartine dviraciu  infrastruktura ten gera:
>>>>>>>> https://en.wikipedia.org/wiki/Cycling_in_the_Netherlands
>>>>>>>> Musu sumacheriai tiesiog apsiverktu ten, ju mentaliteas kaip
>>>>>>>> olandijoj 60
>>>>>>>> metais.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Paskaitinejus sita tryda apie "traiskytojus" - musu mentalitetui dar
>>>>>>>> simtmeciai iki olandijos dabartinio  lygmens.
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message
>>>>>>>> news:mrmecg$mp8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> siaip tai kedas teisus. dviraciai tikrai galetu buti puiki pamaina
>>>>>>>>> VT ir
>>>>>>>>> auto, jei butu su transporto organizavimu sistema taip, kaip
>>>>>>>>> olandijoje ar
>>>>>>>>> kopenhagoje.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> pavazinejau pora dienu kopenhagoje masina, po to pusdieniui persedau
>>>>>>>>> ant
>>>>>>>>> issinuomoto dviracio, kai jau prasidejo "laisvalaikis".
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> dviraciu ten vazineti malonu, atskiri takai, etc. butu taip -
>>>>>>>>> vazineciau
>>>>>>>>> ir LT.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> aisku, faktas, kad tam reikia apsikti daug zoles ir biski kitokio
>>>>>>>>> bvp
>>>>>>>>> beigi ne debilu, kad tai prastumti, to nebus. bet siaip kedas
>>>>>>>>> teisus.
>>>>>>>>> tik
>>>>>>>>> labai naivus ir labai nemalonus tipas, del savo asmeninio "budo"
>>>>>>>>> pridares
>>>>>>>>> dviraciu bendruomenei daugiau zalos nei naudos ir tik atitolines
>>>>>>>>> mistine
>>>>>>>>> "olandijos"
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> On 2015-08-27 10:25, Dainiushas wrote:
>>>>>>>>>> btw, o taip netrolinant, kà su siûlai tam ikaruso vairuotojui
>>>>>>>>>> daryt?
>>>>>>>>>> Palaukt vakaro kol praslinks visi kodekai ir tada jau iðsukt ið
>>>>>>>>>> stotelës?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> On 8/27/2015 9:39 AM, CodeC wrote:
>>>>>>>>>>> nu. nevirsiju standartiniu +20kmh ir nevaziuoju per metra nuo kito
>>>>>>>>>>> siknos. tai daznam besmegianiui uz didelio kledaro vairo atrodo,
>>>>>>>>>>> kad cia
>>>>>>>>>>> vaziuoja lochas ir galima daryt ka nori, nes juk vistiek sustabdys
>>>>>>>>>>> kaip
>>>>>>>>>>> nors, skirtingai nei 3 dainiushai su pasatais 90kmh mieste visi
>>>>>>>>>>> sutilpe
>>>>>>>>>>> i 20 metru.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> On 08/27/2015 09:35 AM, Dainiushas wrote:
>>>>>>>>>>>> ne
>>>>>>>>
>> >
>