Būtent, VT vairuotojai yra antri pagal chamiškumą ir sąsajas su kriminaliniu pasauliu po taksistų. 2015.08.26 00:01, CodeC rašė: > cia gali buti du atvejai: > a) realybej per diena pravaziuoja 10 dviraciu, o problema daroma > dirbtina, nes gabaliuka leciau pavaziaves poto gali gabaliuka > pavaziuot greiciau. taip tuos grafikus taiko ir pataiko. nes piko metu > ne tik dviraciai maiso. vairuotojas siaip jau praeina kursus siokius > tokius, kad suprasti metodus pagal grafika pataikyt. > b) dviraciu mase yra tokia, kad problema tikra. gabaliuko graiciau > pavaziuot nesigauna, nes visur dviraciai. tada kur blet tie simtai > vairuotoju skundu rastu ir ultimatumai valdziai spresti problema > normaliam lygyje - atsizvelgti i abieju pusiu poreikius ir problemas - > irengti normalius dviraciu takus, kur dviratininkams butu saugu ir > nemaisytu viesajam transportui spet pagal grafika? > > siulau apsisprest ir pasirinkti varianta. > > On 2015.08.25 23:48, Dainiushas wrote: >> px ta tavo lybra. Bet va kai važiuoji autobusu, tai nori pažiūrėjęs į >> grafiką darbe atsirast laiku? Ar spėt į kitą autobusą? Ir tokių kaip tu >> dešimtys tik viename autobuse. O čia matai atsiranda vienas ant dviejų >> ratų ir tipo nes jis labai progresyvus, deda ant visų skersą >> >> On 8/25/2015 11:44 PM, CodeC wrote: >>> 15kmh niekas keliu neslenka. vaziuoja 25-30kmh iprastai jei ne kalnas. >>> nelabai tie autikai patys greiciau vaziuoja, nera kur mieste. >>> ir kaip bebutu - uz tai reikia vaziuot ant zmogaus? kiti budai spresti >>> problemas jau isbandyti ? virsininkas problema zino? kazkokia >>> iniaciatyva bei pasiulymai tam pakeisti yra? palaikanciu, yra? ar >>> tiesiog sena boba is ryto nedave, todel kelyje dabar 'pisa' ka gali? >>> tas jo grafikas tiek pat jam teisiu suteikia kiek ir man suteiktu >>> ant A4 >>> atspausdintas ir uzkistas uz veidrodelio lybroj. 9h turiu but darbe. >>> viskas px. minu gaza iki dugno - traukines visi kas gyvent norit. o >>> realiai KET jam galioja taip pat kaip visiems kitiems nepriklausomai >>> nuo >>> grafiko. nesigauna - galima kito darbo pasiieskoti. >>> p.s. UK autobuso vairuotojas uz pypalo panaudojima plysus centrinei >>> nervu sistemai negauna bonusu. uz rimtesnius bajerius (kaip spaudimas >>> prie borto ir samoningas pavojaus sukelimas ar tuo labiau avarijos) - >>> skrenda is darbo ta pacia diena. uztenka keliu liudininku. info is >>> pirmu >>> lupu jei ka :) ir va ten, tai vaziuoja paskui dvirati ramiai ir tyliai >>> tiek kiek reik ir i delfi pro sukastus dantis del to nerasineja. nes >>> tai >>> yra norma. >>> >>> On 2015.08.25 23:34, Dainiushas wrote: >>>> tai nieko, 15km/h prieš nosį slenkantis dviratis labai į temą >>>> >>>> On 8/25/2015 11:29 PM, CodeC wrote: >>>>> ir? >>>>> >>>>> On 2015.08.25 23:27, Dainiushas wrote: >>>>>> šiaip tai autobusai kaip suprantu grafiką turi? >>>>>> >>>>>> On 8/25/2015 11:23 PM, dpi wrote: >>>>>>> P.S. Policijos išaiškinimas: ūmaus būdo vairuotojai neturėtų >>>>>>> vairuoti >>>>>>> sunkiasvorių TP. Tad jei žmogui nuostabą kelia KET punktai, o pagal >>>>>>> KET >>>>>>> važiuojantys dalyviai verčia sukasti dantis, gal jam nereikėtų >>>>>>> dirbti >>>>>>> tokio darbo? >>>>>>> >>>>>>> http://www.delfi.lt/verslas/transportas/po-uzspausto-dviratininko-istorijos-ragina-atidziau-rinkti-viesojo-transporto-vairuotojus.d?id=67285882 >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >