Tema: Re: apie dviratastus
Autorius: KEdas
Data: 2015-08-26 19:52:40
Būtent, VT vairuotojai yra antri pagal chamiškumą ir sąsajas su 
kriminaliniu pasauliu po taksistų.

2015.08.26 00:01, CodeC rašė:
> cia gali buti du atvejai:
> a) realybej per diena pravaziuoja 10 dviraciu, o problema daroma 
> dirbtina, nes gabaliuka leciau pavaziaves poto gali gabaliuka 
> pavaziuot greiciau. taip tuos grafikus taiko ir pataiko. nes piko metu 
> ne tik dviraciai maiso. vairuotojas siaip jau praeina kursus siokius 
> tokius, kad suprasti metodus pagal grafika pataikyt.
> b) dviraciu mase yra tokia, kad problema tikra. gabaliuko graiciau 
> pavaziuot nesigauna, nes visur dviraciai. tada kur blet tie simtai 
> vairuotoju skundu rastu ir ultimatumai valdziai spresti problema 
> normaliam lygyje - atsizvelgti i abieju pusiu poreikius ir problemas - 
> irengti normalius dviraciu takus, kur dviratininkams butu saugu ir 
> nemaisytu viesajam transportui spet pagal grafika?
>
> siulau apsisprest ir pasirinkti varianta.
>
> On 2015.08.25 23:48, Dainiushas wrote:
>> px ta tavo lybra. Bet va kai važiuoji autobusu, tai nori pažiūrėjęs į
>> grafiką darbe atsirast laiku? Ar spėt į kitą autobusą? Ir tokių kaip tu
>> dešimtys tik viename autobuse. O čia matai atsiranda vienas ant dviejų
>> ratų ir tipo nes jis labai progresyvus, deda ant visų skersą
>>
>> On 8/25/2015 11:44 PM, CodeC wrote:
>>> 15kmh niekas keliu neslenka. vaziuoja 25-30kmh iprastai jei ne kalnas.
>>> nelabai tie autikai patys greiciau vaziuoja, nera kur mieste.
>>> ir kaip bebutu - uz tai reikia vaziuot ant zmogaus? kiti budai spresti
>>> problemas jau isbandyti ? virsininkas problema zino? kazkokia
>>> iniaciatyva bei pasiulymai tam pakeisti yra? palaikanciu, yra? ar
>>> tiesiog sena boba is ryto nedave, todel kelyje dabar 'pisa' ka gali?
>>> tas jo grafikas tiek pat jam teisiu suteikia kiek ir man suteiktu 
>>> ant A4
>>> atspausdintas ir uzkistas uz veidrodelio lybroj. 9h turiu but darbe.
>>> viskas px. minu gaza iki dugno - traukines visi kas gyvent norit. o
>>> realiai KET jam galioja taip pat kaip visiems kitiems nepriklausomai 
>>> nuo
>>> grafiko. nesigauna - galima kito darbo pasiieskoti.
>>> p.s. UK autobuso vairuotojas uz pypalo panaudojima plysus centrinei
>>> nervu sistemai negauna bonusu. uz rimtesnius bajerius (kaip spaudimas
>>> prie borto ir samoningas pavojaus sukelimas ar tuo labiau avarijos) -
>>> skrenda is darbo ta pacia diena. uztenka keliu liudininku. info is 
>>> pirmu
>>> lupu jei ka :) ir va ten, tai vaziuoja paskui dvirati ramiai ir tyliai
>>> tiek kiek reik ir i delfi pro sukastus dantis del to nerasineja. nes 
>>> tai
>>> yra norma.
>>>
>>> On 2015.08.25 23:34, Dainiushas wrote:
>>>> tai nieko, 15km/h prieš nosį slenkantis dviratis labai į temą
>>>>
>>>> On 8/25/2015 11:29 PM, CodeC wrote:
>>>>> ir?
>>>>>
>>>>> On 2015.08.25 23:27, Dainiushas wrote:
>>>>>> šiaip tai autobusai kaip suprantu grafiką turi?
>>>>>>
>>>>>> On 8/25/2015 11:23 PM, dpi wrote:
>>>>>>> P.S. Policijos išaiškinimas: ūmaus būdo vairuotojai neturėtų 
>>>>>>> vairuoti
>>>>>>> sunkiasvorių TP. Tad jei žmogui nuostabą kelia KET punktai, o pagal
>>>>>>> KET
>>>>>>> važiuojantys dalyviai verčia sukasti dantis, gal jam nereikėtų 
>>>>>>> dirbti
>>>>>>> tokio darbo?
>>>>>>>
>>>>>>> http://www.delfi.lt/verslas/transportas/po-uzspausto-dviratininko-istorijos-ragina-atidziau-rinkti-viesojo-transporto-vairuotojus.d?id=67285882 
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>