niekas nesiūlo jų uždraust, bet tas susireikšminimas tai bbd. Juolab, kad va dar kelios savaitės ir išgaruos visi kaip dūmas. o protą pisa tai kaip dėl kažkokio ahujennai svarbaus globalaus reikalo. Tai tegul važiuoja tada pastoviai, kai lyja, kai sninga, kai +35, kai -18. On 8/27/2015 9:29 AM, CodeC wrote: > jeigu jis ten yra - tai jau susireiksmines? gal eik i seima ir uzdrausk > dviracius nesamoniu cia nerasinejes. > > On 08/27/2015 09:22 AM, Dainiushas wrote: >> bet kita vertus, kodėl susireikšminęs dviratis svarbiau nei autobusas su >> šimtu žmonių? >> >> On 8/27/2015 8:58 AM, CodeC wrote: >>> tai kur tam nesusipratusiam dviraciui vaziuot? >>> >>> On 08/27/2015 08:27 AM, Vytenis P. wrote: >>>>> cia gali buti du atvejai: >>>>> a) realybej per diena pravaziuoja 10 dviraciu, o problema daroma >>>>> dirbtina, nes gabaliuka leciau pavaziaves poto gali gabaliuka >>>>> pavaziuot greiciau. taip tuos grafikus taiko ir pataiko. nes piko metu >>>>> ne tik dviraciai maiso. vairuotojas siaip jau praeina kursus siokius >>>>> tokius, kad suprasti metodus pagal grafika pataikyt. >>>>> b) dviraciu mase yra tokia, kad problema tikra. gabaliuko graiciau >>>>> pavaziuot nesigauna, nes visur dviraciai. tada kur blet tie simtai >>>>> vairuotoju skundu rastu ir ultimatumai valdziai spresti problema >>>>> normaliam lygyje - atsizvelgti i abieju pusiu poreikius ir problemas - >>>>> irengti normalius dviraciu takus, kur dviratininkams butu saugu ir >>>>> nemaisytu viesajam transportui spet pagal grafika? >>>>> >>>>> siulau apsisprest ir pasirinkti varianta. >>>>> >>>> >>>> O turėtų būti galimas tik vienas atvejis - ne kažkokios savimeilės, bet >>>> tarpusavio (ir visuomenės poreikio) supratimas. >>>> >>> >> >