Tai kad skaičiuoti reikia kitus dalykus nei kiek dviračiais ŠIUO METU važinėja mieste. VT keleivis, mokėdamas pilną kainą, apmoka tik pusę kompanijos patiriamų sąnaudų. Likusią dalį apmoka savivaldybė. Ir taip yra visoje Europoje. O kelionės kaina įvairiomis transporto rūšimis jau ne kartą yra paskaičiuota. Štai paskutiniai skaičiai iš Danijos: ------------- Danijoje 1 automobiliu nuvažiuotas kilometras visuomenei kainuoja 0,17 €. Tas pats kilometras, nuvažiuotas dviračiu, uždirba 0,16 €. Asmeniui transportas taip pat kainuoja. Važiuojant automobiliu – 0,50 €/km, važiuojant dviračiu – 0,08 €/km. Tie pinigai galėtų būti išleisti prasmingiau. ------------ Zhegonskas rašė: > o kaip skaiciuosi be statistikos? > > On 2015-08-27 13:23, KEdas wrote: >> Nematau ryšio. Prie ko čia statistika ir kaštų analizė? >> >> >> 2015.08.27 13:21, Aras rašė: >>> Cituoju Tamstą: >>> "Ne, siūlau prieš ką nors darant, atlikti kaštų ir naudos analizę. O >>> tau >>> siūlau patylėti, nes esi per kvailas ir tik terši eterį." >>> ir dar: >>> "Nėra jokios statistikos." >>> >>> Tai gal pačiam rekomendacija valint iš eterio nepamaišytų, ką? >>> >>> >>> "KEdas" <omnitel.news@trinti.katalogai.net> wrote in message >>> news:mrmj8r$pv4$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Nėra jokios statistikos. >>>> Spėlioti nematau reikalo, bet žinau, kad kitais metais turėtų >>>> užsilenkti >>>> bent dvi dviračių verslo asociacijos nariams priklausančios >>>> parduotuvės. >>>> Sako, kad dėl per mažo klientų skaičiaus. >>>> >>>> 2015.08.27 11:50, Icetom rašė: >>>>>> O pagal patvirtintą starteginį planą planą Vilniuje lapkričio 25 >>>>>> dieną 2020-ais metais turės važiuoti 25000 žmonių. >>>>> Kalbant bendrai, statistiškai apie dviratininkus? Yra koks nuspėjamas >>>>> jų skaičius Vilniuje? Jis auga ar -/+ panašus išlieka? T.y. dviračiai >>>>> populiarėja ar -/+ stabiliai tas pats lygis? >>> > >> >