Tema: Re: apie dviratastus
Autorius: KEdas
Data: 2015-08-28 15:19:43
Nesvarbu ką lyginsi. Nekoreliuoja.
Koreliuoja tik su saugia infra ir patogumu naudotis.
Yra analizė 2011 spec. plane. Vilnius niekuo nesiskiria nuo kitų 
pasaulio miestų: 3 kelionės po 3 km per dieną.
Kalnuotumas nėra problema. Prireikus tam galima net pakėlėjus pastatyti, 
kaip kad padarė Trondheimas, kur kalnai GEROKAI aukštesni. Problema yra 
tinklo nebuvimas ir pinigų kišimas į brangiausią ir daugiausiai problemų 
keliančią transporto rūšį.

2015.08.28 14:53, Aras rašė:
> O jeigu palygintų ne gyventojų tankį kvadratui, bet miestų plotus, tai, žiūrėk, gal ir pradėtų abejoti savo rašiniu. Dėl Urbam ir Metro - neturiu kada, jei gali, apibūdink keliais žodžiais.
> Niujorkas be abejo išsišoka su savo 1214 km2, bet gal ten žmogui nuvykti iš namų iki darbo yra kokie vidutiniai 5 km? Nežinau ir kalnuotumo to Niujorko.
> Tačiau pažiūrėjus į Vilniaus kalnuotumą ir miegamųjų rajonų bei darboviečių išsidėstymą, tai ką aš žinau. Net jei Lazdynų, Ukmergės ir Mėnulio kalnuose atidavus po vieną juostą pirmyn/atgal dviratininkams, vargu ar atsirastų pakankama masį važinėtis iš tų rajonų link centro pusės.
> Darėt analizę kas ir kur važinėjasi su mašinom? Turiu omeny bent apytikslius vilniaus srautus analizavot? Kokia situacija?
>
>
>
> "KEdas" <omnitel.news@trinti.katalogai.net> wrote in message news:mrphir$1o3$1@trimpas.omnitel.net...
>> Malonu, kad atlikai analizę, tačiau dar pažiūrėk kas yra Urban ir Metro
>> area. Dar gali pažiūrėti ką Kopenhagoje veikia Frederiksbergas ir kaip
>> jis prisideda prie bendro tankio, kas laikoma Paryžiaus, Amsterdamo ribomis.
>> Po to pasiskaityk kur kas rimtesnę analizę nei taviškė čia:
>> http://www.aviewfromthecyclepath.com/2011/02/population-density-vs-cycling-rate-for.html
>>
>> Ir tada galėsime imtis vertinti kuris čia didesnis „specialistas“.
>>
>> Beje, nesupratau kokią analizę man siūlei atlikti.
>>
>> P.S. Normaliai diskusijai tokie žodžiai kaip „užuot bliovęs“ nelabai tinka.
>>
>> 2015.08.28 14:34, Aras rašė:
>>> Nesiginčyk su dundukais, o atlik savo reklamuotą analizę užuot bliovęs apie olandų protestus.
>>> Štai tau faktai iš Vikipedijos:
>>> Vilnius - plotas 401 km2, tankumas 1346 žm./km2;
>>> Amsterdamas - plotas 219 km2, tankumas 3480 žm./km2
>>> Londonas - plotas 1579 km2, tankumas 3480 žm./km2
>>> Dabar pagalvok, kodėl Vilniuje ir Londone fiziškai neįmanoma pasiekti Amsterdamo dviračių lygio.
>>>
>>> Dar papildomai:
>>> Kopenhaga - plotas 89 km2, tankumas 5777 žm./km2
>>> Paryžius - plotas 105 km2, tankumas 20909 žm./km2
>>> Situacijos nekeičia - miesto plotas akivaizdžiai koreliuoja su dviratininko galimybėmis.
>>>
>>> Gražaus savaitgalio, "specialiste" tu.
>>>
>>>
>>>
>>> "KEdas" <omnitel.news@trinti.katalogai.net> wrote in message news:mrpfal$vu5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Kad kovoja tik idėjiniai – pritariu. Kad esu debilas – nesutinku. O tu,
>>>> matau, tokiai konstruktyviam veikėjui pritari. Ir po to lendi aiškinti
>>>> kas čia arogantiškas ar ne tomis priemonėmis dirba.
>>>> Britai po karo pradėjo ten pat kaip ir NL, tačiau NL vyko protestai ir
>>>> demonstracijos, o UK dviratininkai bandė susitarti gražiuoju. Skirtumus
>>>> po 40 metų tokių „pozityvių“ veiklų pastebėti nesunku. UK dviračiai
>>>> modalume neviršija 2%, NL – virš 40%. Londonas vis viršija taršos
>>>> normas, NL apie tai seniausiai pamiršę.
>>>>
>>>> 2015.08.28 13:45, spakainas rašė:
>>>>> Pritariu.
>>>>>
>>>>> 2015.08.27 11:21, Zhegonskas rašė:
>>>>>> as tai manau, kad "kovoja" tik idejiniai debilai. kai per pykcius,
>>>>>> protestus ir t.t. - tai stai ir gaunasi priespriesa.
>>>>>>
>>>>>> jei is tikruju normalus zmones judintu projektus, kad ir is leto, bet
>>>>>> per 20-30 metu padarytu ta "kopenhaga" ir pas mus. bet kai nei kam to
>>>>>> labai reikia, nei tai stumiantis zmones sugeba ne ka daugiau nei
>>>>>> pagiezingai spjaudytis keiksmais miesto ir jo zmoniu, kuriems dirba
>>>>>> atzvilgiu, o ne konstruktyviai dirbt siekdami pokyciu - stai Jums ir
>>>>>> prasom.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> On 2015-08-27 11:17, CodeC wrote:
>>>>>>> bet tai supranti kas gaunasi, kai cia vaziuoja tokiu 10 per diena, kaip
>>>>>>> kopenhagoj 1000, tai jie cia vadinami lochais susireiksminusiais. o ten
>>>>>>> jau reik ziuret. greiti mazint, pratintis. tai jeigu cia ziuretu visi,
>>>>>>> nebutu problemos.
>>>>>>> ir patys dviraciai ir visi kiti vairuotojai puikiai supranta, kas yra
>>>>>>> nepalyginamai labiau pazeidziamas ir kas ka turi saugot, o ne
>>>>>>> atvirksciai. tai cia kai vaziuoja vienas dviratis, tai nedapises autiko
>>>>>>> vairuotojas sugalvoje, kad ji reikia auklet, kad jo isvis cia nebutu.
>>>>>>> padarytu ta pati kopenhagoj, tai nekiltu jokiu klausimu kuom tai jam
>>>>>>> baigtusi. o dviraciai, kol ju akivaizdziai neterorizuoja 'didesni',
>>>>>>> jokiu mentaliteto problemu nedemonstruoja. vaziuoja pagal galimybes,
>>>>>>> pagal esama prasta infrastruktura. nes nienas dviraciu neuzdraude, bet
>>>>>>> ir salygu normaliu nesistenge padaryt. kai atsiranda ereliu,
>>>>>>> nepasiruosusiu su tuo taikytis ir toleruoti, dviratininkai tik tokiu
>>>>>>> atveju priesinasi ir siekia teisybes. o realiai galetu kasdien rengti
>>>>>>> streikus ir blokuot nx ta VT isvis, tol kol nepadarys bent pakenciamu
>>>>>>> salygu vaziuot dviraciais be pavojaus gyvybei.
>>>>>>>
>>>>>>> On 08/27/2015 11:07 AM, Zhegonskas wrote:
>>>>>>>> ne, tas tai viskas aisku. tiesiog man patiko vazinetis dviraciu
>>>>>>>> kopenhagoje. vairuot - nepatiko :) reikejo labai ziureti sankryzose/
>>>>>>>> posukiuose dviratininkus (nors ipratus manau tai ne beda). Gatves irgi
>>>>>>>> pasiaureje, juostos siauresnes, tai nepratus ir greitis mazesnis. tada
>>>>>>>> ir supranti, kodel mazos masinos europoje populiaresnes :)
>>>>>>>>
>>>>>>>> bet principe judeti linko to reikia ir del to niekas nesigincija.
>>>>>>>> mentalitetas... na tu paciu dviratininku mentalitetas ne geresnis uz
>>>>>>>> vairuotoju (uztenka "vada" pasiziuret").
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 2015-08-27 10:59, Sail wrote:
>>>>>>>>> Vat vat.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Bet jeigu paziuretum giliau, tai ten dviraciam normalios salygos
>>>>>>>>> sudarytos
>>>>>>>>> masinu saskaita. Taip pat kaip olandijoj, pasidomek istorija,
>>>>>>>>> pakankamai
>>>>>>>>> pamokanti. Pradzioj olandijoj buvo kaip pas mus, masinu daug,
>>>>>>>>> traiskomuju
>>>>>>>>> daug, vienzo toks pat bezpredielas kuris cia visiems vairuotojams
>>>>>>>>> prie
>>>>>>>>> sirdies.
>>>>>>>>> http://www.theguardian.com/cities/2015/may/05/amsterdam-bicycle-capital-world-transport-cycling-kindermoord
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> O dabartine dviraciu  infrastruktura ten gera:
>>>>>>>>> https://en.wikipedia.org/wiki/Cycling_in_the_Netherlands
>>>>>>>>> Musu sumacheriai tiesiog apsiverktu ten, ju mentaliteas kaip
>>>>>>>>> olandijoj 60
>>>>>>>>> metais.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Paskaitinejus sita tryda apie "traiskytojus" - musu mentalitetui dar
>>>>>>>>> simtmeciai iki olandijos dabartinio  lygmens.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message
>>>>>>>>> news:mrmecg$mp8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> siaip tai kedas teisus. dviraciai tikrai galetu buti puiki pamaina
>>>>>>>>>> VT ir
>>>>>>>>>> auto, jei butu su transporto organizavimu sistema taip, kaip
>>>>>>>>>> olandijoje ar
>>>>>>>>>> kopenhagoje.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> pavazinejau pora dienu kopenhagoje masina, po to pusdieniui persedau
>>>>>>>>>> ant
>>>>>>>>>> issinuomoto dviracio, kai jau prasidejo "laisvalaikis".
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> dviraciu ten vazineti malonu, atskiri takai, etc. butu taip -
>>>>>>>>>> vazineciau
>>>>>>>>>> ir LT.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> aisku, faktas, kad tam reikia apsikti daug zoles ir biski kitokio
>>>>>>>>>> bvp
>>>>>>>>>> beigi ne debilu, kad tai prastumti, to nebus. bet siaip kedas
>>>>>>>>>> teisus.
>>>>>>>>>> tik
>>>>>>>>>> labai naivus ir labai nemalonus tipas, del savo asmeninio "budo"
>>>>>>>>>> pridares
>>>>>>>>>> dviraciu bendruomenei daugiau zalos nei naudos ir tik atitolines
>>>>>>>>>> mistine
>>>>>>>>>> "olandijos"
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> On 2015-08-27 10:25, Dainiushas wrote:
>>>>>>>>>>> btw, o taip netrolinant, kà su siûlai tam ikaruso vairuotojui
>>>>>>>>>>> daryt?
>>>>>>>>>>> Palaukt vakaro kol praslinks visi kodekai ir tada jau iðsukt ið
>>>>>>>>>>> stotelës?
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> On 8/27/2015 9:39 AM, CodeC wrote:
>>>>>>>>>>>> nu. nevirsiju standartiniu +20kmh ir nevaziuoju per metra nuo kito
>>>>>>>>>>>> siknos. tai daznam besmegianiui uz didelio kledaro vairo atrodo,
>>>>>>>>>>>> kad cia
>>>>>>>>>>>> vaziuoja lochas ir galima daryt ka nori, nes juk vistiek sustabdys
>>>>>>>>>>>> kaip
>>>>>>>>>>>> nors, skirtingai nei 3 dainiushai su pasatais 90kmh mieste visi
>>>>>>>>>>>> sutilpe
>>>>>>>>>>>> i 20 metru.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> On 08/27/2015 09:35 AM, Dainiushas wrote:
>>>>>>>>>>>>> ne
> >