Nesvarbu ką lyginsi. Nekoreliuoja. Koreliuoja tik su saugia infra ir patogumu naudotis. Yra analizė 2011 spec. plane. Vilnius niekuo nesiskiria nuo kitų pasaulio miestų: 3 kelionės po 3 km per dieną. Kalnuotumas nėra problema. Prireikus tam galima net pakėlėjus pastatyti, kaip kad padarė Trondheimas, kur kalnai GEROKAI aukštesni. Problema yra tinklo nebuvimas ir pinigų kišimas į brangiausią ir daugiausiai problemų keliančią transporto rūšį. 2015.08.28 14:53, Aras rašė: > O jeigu palygintų ne gyventojų tankį kvadratui, bet miestų plotus, tai, žiūrėk, gal ir pradėtų abejoti savo rašiniu. Dėl Urbam ir Metro - neturiu kada, jei gali, apibūdink keliais žodžiais. > Niujorkas be abejo išsišoka su savo 1214 km2, bet gal ten žmogui nuvykti iš namų iki darbo yra kokie vidutiniai 5 km? Nežinau ir kalnuotumo to Niujorko. > Tačiau pažiūrėjus į Vilniaus kalnuotumą ir miegamųjų rajonų bei darboviečių išsidėstymą, tai ką aš žinau. Net jei Lazdynų, Ukmergės ir Mėnulio kalnuose atidavus po vieną juostą pirmyn/atgal dviratininkams, vargu ar atsirastų pakankama masį važinėtis iš tų rajonų link centro pusės. > Darėt analizę kas ir kur važinėjasi su mašinom? Turiu omeny bent apytikslius vilniaus srautus analizavot? Kokia situacija? > > > > "KEdas" <omnitel.news@trinti.katalogai.net> wrote in message news:mrphir$1o3$1@trimpas.omnitel.net... >> Malonu, kad atlikai analizę, tačiau dar pažiūrėk kas yra Urban ir Metro >> area. Dar gali pažiūrėti ką Kopenhagoje veikia Frederiksbergas ir kaip >> jis prisideda prie bendro tankio, kas laikoma Paryžiaus, Amsterdamo ribomis. >> Po to pasiskaityk kur kas rimtesnę analizę nei taviškė čia: >> http://www.aviewfromthecyclepath.com/2011/02/population-density-vs-cycling-rate-for.html >> >> Ir tada galėsime imtis vertinti kuris čia didesnis „specialistas“. >> >> Beje, nesupratau kokią analizę man siūlei atlikti. >> >> P.S. Normaliai diskusijai tokie žodžiai kaip „užuot bliovęs“ nelabai tinka. >> >> 2015.08.28 14:34, Aras rašė: >>> Nesiginčyk su dundukais, o atlik savo reklamuotą analizę užuot bliovęs apie olandų protestus. >>> Štai tau faktai iš Vikipedijos: >>> Vilnius - plotas 401 km2, tankumas 1346 žm./km2; >>> Amsterdamas - plotas 219 km2, tankumas 3480 žm./km2 >>> Londonas - plotas 1579 km2, tankumas 3480 žm./km2 >>> Dabar pagalvok, kodėl Vilniuje ir Londone fiziškai neįmanoma pasiekti Amsterdamo dviračių lygio. >>> >>> Dar papildomai: >>> Kopenhaga - plotas 89 km2, tankumas 5777 žm./km2 >>> Paryžius - plotas 105 km2, tankumas 20909 žm./km2 >>> Situacijos nekeičia - miesto plotas akivaizdžiai koreliuoja su dviratininko galimybėmis. >>> >>> Gražaus savaitgalio, "specialiste" tu. >>> >>> >>> >>> "KEdas" <omnitel.news@trinti.katalogai.net> wrote in message news:mrpfal$vu5$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Kad kovoja tik idėjiniai – pritariu. Kad esu debilas – nesutinku. O tu, >>>> matau, tokiai konstruktyviam veikėjui pritari. Ir po to lendi aiškinti >>>> kas čia arogantiškas ar ne tomis priemonėmis dirba. >>>> Britai po karo pradėjo ten pat kaip ir NL, tačiau NL vyko protestai ir >>>> demonstracijos, o UK dviratininkai bandė susitarti gražiuoju. Skirtumus >>>> po 40 metų tokių „pozityvių“ veiklų pastebėti nesunku. UK dviračiai >>>> modalume neviršija 2%, NL – virš 40%. Londonas vis viršija taršos >>>> normas, NL apie tai seniausiai pamiršę. >>>> >>>> 2015.08.28 13:45, spakainas rašė: >>>>> Pritariu. >>>>> >>>>> 2015.08.27 11:21, Zhegonskas rašė: >>>>>> as tai manau, kad "kovoja" tik idejiniai debilai. kai per pykcius, >>>>>> protestus ir t.t. - tai stai ir gaunasi priespriesa. >>>>>> >>>>>> jei is tikruju normalus zmones judintu projektus, kad ir is leto, bet >>>>>> per 20-30 metu padarytu ta "kopenhaga" ir pas mus. bet kai nei kam to >>>>>> labai reikia, nei tai stumiantis zmones sugeba ne ka daugiau nei >>>>>> pagiezingai spjaudytis keiksmais miesto ir jo zmoniu, kuriems dirba >>>>>> atzvilgiu, o ne konstruktyviai dirbt siekdami pokyciu - stai Jums ir >>>>>> prasom. >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> On 2015-08-27 11:17, CodeC wrote: >>>>>>> bet tai supranti kas gaunasi, kai cia vaziuoja tokiu 10 per diena, kaip >>>>>>> kopenhagoj 1000, tai jie cia vadinami lochais susireiksminusiais. o ten >>>>>>> jau reik ziuret. greiti mazint, pratintis. tai jeigu cia ziuretu visi, >>>>>>> nebutu problemos. >>>>>>> ir patys dviraciai ir visi kiti vairuotojai puikiai supranta, kas yra >>>>>>> nepalyginamai labiau pazeidziamas ir kas ka turi saugot, o ne >>>>>>> atvirksciai. tai cia kai vaziuoja vienas dviratis, tai nedapises autiko >>>>>>> vairuotojas sugalvoje, kad ji reikia auklet, kad jo isvis cia nebutu. >>>>>>> padarytu ta pati kopenhagoj, tai nekiltu jokiu klausimu kuom tai jam >>>>>>> baigtusi. o dviraciai, kol ju akivaizdziai neterorizuoja 'didesni', >>>>>>> jokiu mentaliteto problemu nedemonstruoja. vaziuoja pagal galimybes, >>>>>>> pagal esama prasta infrastruktura. nes nienas dviraciu neuzdraude, bet >>>>>>> ir salygu normaliu nesistenge padaryt. kai atsiranda ereliu, >>>>>>> nepasiruosusiu su tuo taikytis ir toleruoti, dviratininkai tik tokiu >>>>>>> atveju priesinasi ir siekia teisybes. o realiai galetu kasdien rengti >>>>>>> streikus ir blokuot nx ta VT isvis, tol kol nepadarys bent pakenciamu >>>>>>> salygu vaziuot dviraciais be pavojaus gyvybei. >>>>>>> >>>>>>> On 08/27/2015 11:07 AM, Zhegonskas wrote: >>>>>>>> ne, tas tai viskas aisku. tiesiog man patiko vazinetis dviraciu >>>>>>>> kopenhagoje. vairuot - nepatiko :) reikejo labai ziureti sankryzose/ >>>>>>>> posukiuose dviratininkus (nors ipratus manau tai ne beda). Gatves irgi >>>>>>>> pasiaureje, juostos siauresnes, tai nepratus ir greitis mazesnis. tada >>>>>>>> ir supranti, kodel mazos masinos europoje populiaresnes :) >>>>>>>> >>>>>>>> bet principe judeti linko to reikia ir del to niekas nesigincija. >>>>>>>> mentalitetas... na tu paciu dviratininku mentalitetas ne geresnis uz >>>>>>>> vairuotoju (uztenka "vada" pasiziuret"). >>>>>>>> >>>>>>>> On 2015-08-27 10:59, Sail wrote: >>>>>>>>> Vat vat. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Bet jeigu paziuretum giliau, tai ten dviraciam normalios salygos >>>>>>>>> sudarytos >>>>>>>>> masinu saskaita. Taip pat kaip olandijoj, pasidomek istorija, >>>>>>>>> pakankamai >>>>>>>>> pamokanti. Pradzioj olandijoj buvo kaip pas mus, masinu daug, >>>>>>>>> traiskomuju >>>>>>>>> daug, vienzo toks pat bezpredielas kuris cia visiems vairuotojams >>>>>>>>> prie >>>>>>>>> sirdies. >>>>>>>>> http://www.theguardian.com/cities/2015/may/05/amsterdam-bicycle-capital-world-transport-cycling-kindermoord >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> O dabartine dviraciu infrastruktura ten gera: >>>>>>>>> https://en.wikipedia.org/wiki/Cycling_in_the_Netherlands >>>>>>>>> Musu sumacheriai tiesiog apsiverktu ten, ju mentaliteas kaip >>>>>>>>> olandijoj 60 >>>>>>>>> metais. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Paskaitinejus sita tryda apie "traiskytojus" - musu mentalitetui dar >>>>>>>>> simtmeciai iki olandijos dabartinio lygmens. >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message >>>>>>>>> news:mrmecg$mp8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> siaip tai kedas teisus. dviraciai tikrai galetu buti puiki pamaina >>>>>>>>>> VT ir >>>>>>>>>> auto, jei butu su transporto organizavimu sistema taip, kaip >>>>>>>>>> olandijoje ar >>>>>>>>>> kopenhagoje. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> pavazinejau pora dienu kopenhagoje masina, po to pusdieniui persedau >>>>>>>>>> ant >>>>>>>>>> issinuomoto dviracio, kai jau prasidejo "laisvalaikis". >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> dviraciu ten vazineti malonu, atskiri takai, etc. butu taip - >>>>>>>>>> vazineciau >>>>>>>>>> ir LT. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> aisku, faktas, kad tam reikia apsikti daug zoles ir biski kitokio >>>>>>>>>> bvp >>>>>>>>>> beigi ne debilu, kad tai prastumti, to nebus. bet siaip kedas >>>>>>>>>> teisus. >>>>>>>>>> tik >>>>>>>>>> labai naivus ir labai nemalonus tipas, del savo asmeninio "budo" >>>>>>>>>> pridares >>>>>>>>>> dviraciu bendruomenei daugiau zalos nei naudos ir tik atitolines >>>>>>>>>> mistine >>>>>>>>>> "olandijos" >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> On 2015-08-27 10:25, Dainiushas wrote: >>>>>>>>>>> btw, o taip netrolinant, kà su siûlai tam ikaruso vairuotojui >>>>>>>>>>> daryt? >>>>>>>>>>> Palaukt vakaro kol praslinks visi kodekai ir tada jau iðsukt ið >>>>>>>>>>> stotelës? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> On 8/27/2015 9:39 AM, CodeC wrote: >>>>>>>>>>>> nu. nevirsiju standartiniu +20kmh ir nevaziuoju per metra nuo kito >>>>>>>>>>>> siknos. tai daznam besmegianiui uz didelio kledaro vairo atrodo, >>>>>>>>>>>> kad cia >>>>>>>>>>>> vaziuoja lochas ir galima daryt ka nori, nes juk vistiek sustabdys >>>>>>>>>>>> kaip >>>>>>>>>>>> nors, skirtingai nei 3 dainiushai su pasatais 90kmh mieste visi >>>>>>>>>>>> sutilpe >>>>>>>>>>>> i 20 metru. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> On 08/27/2015 09:35 AM, Dainiushas wrote: >>>>>>>>>>>>> ne > >