Tema: Re: va taip va
Autorius: Alvidon
Data: 2011-01-14 22:03:09
1. Komunistai pradėjo agresiją. Komunistus rėmė CCCP, antikomunistus - USA.
Kodėl skaitai kad komunistai atstovauja vietnamiečius, o antikomunistai - ne ???
Aš pvz. linkęs manyt atvirkščiai: komunistai visad ir visur blogiečiai, masiniai žudikai,
visų tautų priešai. CCCP'as Vietnamo kare rėmė žmogžudžius, USA gynė vargšus
vietnamiečius nuo agresyviųjų žmogžudžių komunistų.
2. Analogija labai vykusi. Tavi išvedžiojimai "būtų" neturi jokio ryšio su realybe.
Tokios propagandos prisiklausęs dar sovietmečiu. Pokario Lt nebuvo NATO narė
(ir NATO dar nebuvo). Bet netgi ne tai esmė. Esmė yra tami, kad CCCP'as
organizuoja šalies suskaldymą ar kitaip sukelia pilietinį karą, remdamas komunistus.
USA imasi remti antikomunistus. CCCP'as, sukėlęs karą ir ėmesis agresijos, atseit
yra geriukas, o USA, ėmusi padėti atremti agresiją - blogiukas ??? Tau tikrai su galva
viskas tvarkoj ?
Gruzija - Osetija: jei ne USA, Rusija tikriausiai būtų okupavusi visą Gruziją (nu ir Lietuvą,
Latviją bei Estiją, čia gi jų rodnoj sevrro-zapadnyj kraij). Gruzijoj Maskvai pavyko
sukelti sumaištį Osetijoje, pasodinti ten savo statytinius, kai tuo tarpu Lietuvoj analogiškas
triukas su solečnikais nepavyko. Vat ir skirtumas. Užtat mes NATO ir mus gina, o
Gruzija ne NATO ir jos nelabai ir gina.