Tema: Re: va taip va
Autorius: Alvidon
Data: 2011-01-28 18:46:59
"Vidas Makauskas" <vms@centras.lt> wrote in message news:ihuq7b$6l6$1@trimpas.omnitel.net...

> Siulai lietuviu ubagams eiti dauzyti lenkiskai kalbanciu lietuviu snukius?

Niekad ir niekam nesiūlau daužyt snukių. Tai ne sprendimas, niekad.

> Jeigu valdzioje nebutu buvusiu okupanto partorgu tai Vilniaus kraste ir
> problemos nebutu.

Vat tą mintį ir vystyt bei stumti visur ES'e, kaip atsvarą Lenkijos pareikškimams.

> Lenkija i si regiona planuoja investuoti milijardus, bet, jeigu supranti,
> juose vietos lietuviskai kalbamtiems, nebus

Aik aik, milijardus... Lenkija tokia beprotiškai turtinga ir klestinti šalis ? ;)
Ir kitas niuansas: o kaip tu tas investicijas realiai įsivaizduoji ? Padalins visiems
lenkakalbiams ? - tai valio, lietuviško alkoholio gamintojai/pardavėjai gaus
supergalingą paramą. Pastatys superhitech gamyklą ir ten dirbs vietiniai
mažaraščiai liumpenai ? - nu nu... Kai p tą paramą niekam nereikalingiems
prasigėrusiems kaimeliams suorganizuot ? nepriklausomai nuo to, lenkiškas
ti ar lietuviškas ar dar bilekoks.

> Nieko keista - esi toks pat tipiskas lietuvis. O tipiskas lietuvis neturi
> supratimo apie Tevyne. Jam uztenka ir teviskes. Jokia kita rauta pasaulyje
> tam atskiru savoku neturi.

Patriotizmas prasideda nuo savo kiemo. Taškas. Neabsiliuobus savam kieme
nėr ko bliūznyt apie didžias idėjas. Mes (kaip valstybė, kaip tauta) turim ne
lietuviškumo problemą, mes turim problemą "kur dėt kaimelių gyventojus,
ba žemės ūkyje tėra vietos 5% gyventoju, o daba yra ~30%".

> Valkataujantys aunys taip pat iseiciu iesko, kad isgyventi ir labai
> dziaugtusi, kad atsirastu seimiininkas, kad uz ji viska galvotu, o jam
> beliktu tik istikimai vykdyti komandas.

> Elitinis anu laiku proletaras uzdirbdavo VIENA deze degtines. Siandien gi
> jis gali nusipirkti 10 kartu daugiau.

> Visas bludas akibaizdziai matosi Lotynu Amerikos salyse. Greiciausiai gali
> buti, kad ir Lietuvoje nemazai kam teks vaikus i mokykla vezioti su
> ginkluota palyda. Na dar kokius 10-20 metu reiktu paluketi.

> Koks skirtumas uzims ar ne. Vilniaus kraste GALIOJA ir galios lenku ivesti
> [...]

Aik aik, tai ten ir parduotuvės litų nepriima, tik zlotus ? ;)

> Kur tu matai Lietuvos-Lenkijos siena?

Žemėlapyje ;) Pas tavi samonėj dar ;)

> Dabartine Kinijos valdzia pareiske, kad XX amziuje teritoriniu pretenziju
> Rusijai nereiks.

Nei Rusija, nei tuolabiau Kinija, nėra Europoje.

> Lakste lenkiskai kalbantys lietuviai su raudonom velevelem ar ne - ju
> reikalas. Bet iki siol like lietuviai (priesingai estams) sau i valdzia
> rinko buvusius rusu okupacines valdzios partorgus.
>
> PS
> Manau rusui, lenkui ar estui, kad ir su 8 klasiu issilavinimu, tokiu
> aiskinimu nereiketu.

Tai apspręsk, kas tavi neramin: liaudies bukumas begalinis ar visgi
"lenkų problema" ?