Tema: Re: va taip va
Autorius: Alvidon
Data: 2011-02-22 17:51:42
Kad Klaipėdos kraštas lietuviškas - pilnai sutinku. Truputi tik
apgermanizavo. Bet aš kalbėjau apie LDK ir Klaipėdos, kaip
jūrų bazės, ryšius. Musie eilinis nesusikalbėjimas, dzin musie.
Klaipėda man visų pirma uostas, o ne gyvenvietė. Na o uostas
ir LDK kaip tais nelabai ryšio turi. Kaip uostas Klaipėda yra
vokiečių tvarinys.