Tema: Re: va taip va
Autorius: Alvidon
Data: 2011-02-03 18:21:17
Tu rašei:
"Visiskai teisingai. Nori lenkai garbinti armija kriminalinius nusikaltimus
Vilniaus kraste tai tegu vaziuoja i Lenkija..."
Kaip suprantu vietoj "armija" turėjo būt "armija krajova" ?
Tai siūlai dėl idėjinių nesutarimų (istorinių įvykių vertinime) ištremt
piliečius užsienin ? Tai gal išsyk dujų kameron ? ko čia taip pusiau...
Ir kaip tai gali įtakot nusikaltimus ateity ?