Tema: Re: va taip va
Autorius: Alvidon
Data: 2011-01-17 18:04:37
Lietuva IMHO tikrai mažiau laikina nei Rusija su Baltarusija.
Vien dėl NATO ir ES apynasrio, kuris neleidžia visokiems
paleckiukams sugriauti vėl pasikviečiant rusų tankus. Na o su
laiku paleckiukai nueis užmarštin o Lietuva nulapnos vakarietišku
liberaliu keliu. Kai tuo tarpu Rusijai bei Baltarusijai libaralizmo
kelias nelabai šviečiasi, o be liberalizmo belieka iškasenas pardavinėt,
kurių baltariusiai neturi, na o rusai ir toliau judės link bananinės respublikos.