Tema: Re: va taip va
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-02-05 12:58:14
> Ale ir persipildęs tu pykčiu. Ir kur tu tą badą matai ? Kaip koks
> bišopėlis...
> Mano požiūriu viskas ne taip ir blogai: prasigėręs komunistuojantis
> liumpenas
> aišku vargsta, bet jis ir kaltas

Pritarciau tuo atveju, jeigu kalbetum apie 5-10% atmatu. Bet kai tokios
atmatos sudaro 50-80% tai cia jau reiketu i esafota pasiusti tautos elita.
Nes tai reiskia tik viena - elitas parazituoja tautos saskaita.

> Na o Vilniaus kraštas - visgi komunizmo
> placdarmas Lietuvoj, taigis ir neišvengiamai skurdus rajonas. Kas šiaip
> jau
> yra gerai lietuvybės Lietuvoj požiūriu: vėlgi emigruos ir/arba prasigers
> ;)

Vilniaus krastas paprasciausiai nesutinka deti pastangas, kad nebutu
atsilikes. Jiems ir taip gerai.

> O dėl žydų: tai paskaitinėk kad ir delfio komentarus - dalis ir
> lietuvaičių ir
> daba musie su džiaugsmu dujų kameras paleistų (nu ti lietuvaičiai ar
> rusaičiai
> ar lenkaičiai - neaišku, nu ir neidomu).

Zydus i duju kameras noretu ne tik lietuvaiciai sukisti... Tuo paciu yra
norinciu ir pacius lietuvaicius ten sukisti. Apibendrinant ankstesnius pacio
komentarus - lietuvaiciai neturi teises reaguoti adekvaciai i tuos, kurie
noretu juos sukisti i kameras.