Tema: Re: va taip va
Autorius: Marux
Data: 2011-02-07 12:22:16
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
news:iih1bj$dh7$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu o tai kaip vadint žmogų, šnekantį socialinėmis temomis,
> bet nesuvokiantį, jog kiekviena tauta verta savo valdžios ?
> Čia gi kaip aritmetika matematikoj, ką galima kalbėt apie
> diferencialus, jei aritmetikos nežino.
>
> Jei jau visai rimtai, tai visose pažinimo srityse grubiai yra du
> metodai (pradai):

Visa laime, kad pradejot nerimtai, nes keistokai atrodo, kai buv. fizikas
dogmomis remiasi

> [...]
> vertinimu (tas teisinga, tas ne ir pan.).
> 2) skaitoma kad yra aplinka (objektas) ir tyrėjas, bandantis
> suvokti tos aplinkos funkcionavimą; kuriami modeliai, modelių
> pagrįstumas vertinamas koreliacija su realybe (pvz.: modelis:
> saulė yra kvadratinė, tikrinimo metodas - stebėjimas,
> eksperimento išvada - modelis neatitinka realybės); realiai
> toks mokslinis požiūris (griežtaja mokslo prasme) prasidėjo
> fizikoj, perėjo į chemiją, dabar plinta biologijoj ir t.t.; tokioj
> pasaulėtyroj nėra vietos dievui, moralinėms kategorijoms,

Filosofas gal ir geras is tamstos gautusi, beda ta, kad demagogas jumyse
nugali filosofo pradus ;)

> Pirmas metodas yra tūkstantmečių tradicija, miela kiekvieno
> širdžiai. Antras metodas - atšiaurus ir sunkus, bet labai labai
> produktyvus.

Tibeto ar kinieciu medicinoms irgi tukstanciai metu, Egipto piramides tai
pat senokai pastatytos, ... Net siuolaikinis mokslas tai pripazista, bet va
paaiskint neistengia