Tema: Re: va taip va
Autorius: Tomas
Data: 2011-01-15 00:35:44
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message news:igqe5r$t3v$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
>
> O kas sudare salygas komunistams subujot - klausimas įdomus ir platus,
> ant tiek platus, kad išvirstų į šimtus puslapių, nei aš čia rašysiu, nei kas skaitys.
> Gairės ant smūgio:
> komunizmas - du aspektai (dvi dalys): viršūnės (Engelsas, Leninas, Mao,
> Polpotas, Kamiu, Sartras) - iš dviejų dalių  (niekšai politikieriai ir kvailiai
> inteligentai); apačios (Šarikovai ir kitokie runkeliai) - priekvailiai žmogeliai,
> nežinantys savo ribotumo ir savo vietos (nusirovę nuo visų moralinių inkarų
> tami tarpi ir dėl postreliginės epochos).

Marksa pamirshai - shiaip tai zhmogelis sociologas nieko blogo neitardamas pasamprotavo bishki, bet suzhinotu kokia mesmale ish to ishvarte Leninas - apsiverstu karste ir i koma ipultu itariu.

> komunizmas matomai įmanomas tiktai atsilikusioje šalyje (protiškai, ko pasekmėj
> ir ūkiškai, atsilikusioje). Labiau išsivyščiusiose visuomenėse vietoj komunizmo
> ateina fašizmas (pagerintas komunizmo variantas).

Aukso zhodzhiai. Sudomink šveicarą tuo kad gudrus, jis ir be to žmogumi jaučiasi. O nabagui tai - shviesa tunelio gale.

> komunizmo idėjos kaip azijatinio gamybos bei gyvensenos būdo atsakas
> plintančiam kapitalizmui su savo liberalizmu (taigis ir nepakeliama našta
> runkeliams atsakyti už savo veiksmus ir apskritai imtis tų veiksmų).

O plintanciam kapitalizmui sunku teisinga šarikovų psichologini balansa ishlaikyt..? Lyg ir paprasta taisykle, nori gerovės - mokėk uzh ja. Ir posakis "Žadnost' frajera pogubit" kaip matom, yra pagristas.