Tema: Re: va taip va
Autorius: Alvidon
Data: 2011-01-14 23:11:23
Tai ir tulpiniai turėjo pakankamai prielaidų ir jomis pasinaudojo...

O kas sudare salygas komunistams subujot - klausimas įdomus ir platus,
ant tiek platus, kad išvirstų į šimtus puslapių, nei aš čia rašysiu, nei kas skaitys.
Gairės ant smūgio:
komunizmas - du aspektai (dvi dalys): viršūnės (Engelsas, Leninas, Mao,
Polpotas, Kamiu, Sartras) - iš dviejų dalių  (niekšai politikieriai ir kvailiai
inteligentai); apačios (Šarikovai ir kitokie runkeliai) - priekvailiai žmogeliai,
nežinantys savo ribotumo ir savo vietos (nusirovę nuo visų moralinių inkarų
tami tarpi ir dėl postreliginės epochos).
komunizmas matomai įmanomas tiktai atsilikusioje šalyje (protiškai, ko pasekmėj
ir ūkiškai, atsilikusioje). Labiau išsivyščiusiose visuomenėse vietoj komunizmo
ateina fašizmas (pagerintas komunizmo variantas).
komunizmo idėjos kaip azijatinio gamybos bei gyvensenos būdo atsakas
plintančiam kapitalizmui su savo liberalizmu (taigis ir nepakeliama našta
runkeliams atsakyti už savo veiksmus ir apskritai imtis tų veiksmų).
komunizmas bei fašizmas kaip moinarchistinio/feodalinio mastymo reakcija
į plintantį liberalizmą (nenoriu atsakyti ir spręsti, lai tai daro monarchas,
gensekas, fiureris).