Tema: Re: va taip va
Autorius: Alvidon
Data: 2011-01-21 20:19:25
"Marux" <marux@marux.lt> wrote in message news:ihbb9u$iot$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu va, ir vel, tamsta, kuo pats kvepi, tuo kitus tepi ;)

Labai taikliai apibūdinai savo mastymą ;)

> PS
> cia toks straipsniukas po ranka netycia pakliuvo
> http://www.balsas.lt/naujiena/520824/arteja-homo-sapiens-epochos-pabaiga/3
> kuri samokslo teorija turbut pavadinsi :)

Nelabai gilus straipsniukas. Žmonių dauguma visais laikais buvo buka ir pasyvi.
Visokie baudžiauninkai beigis vergai visad buvo dauguma. Iškilesnės asmenybės
visad buvo mažuma. Tiesiog dabar ir ta buka masė jau yra raštinga bei netgi prieina
prie interneto. Vat ir susidaro įspūdis, jog žmonės kvailėja. Nekvailėja, tiesiog
dabar ir kvailiai viešoje erdvėje girdimi, tik tiek.