Tema: Re: va taip va
Autorius: Alvidon
Data: 2011-02-01 18:36:37
Belieka pakartoti: tokie kaip jūs nori perdaryti Lietuvą į penkioliktos
rūšies trečiajį reichą. Tai visiškai nepriimtina man ir visiems man
svarbiems žmonėms. Mes darysime viską, kad jūms nepasisektų.
Jei visgi gyventojų dauguma palaikys jus - mes emigruosim.
Kompromisai neįmanomi. Visa kita - beletristika.