Tema: Re: va taip va
Autorius: Alvidon
Data: 2011-02-01 22:19:18
:)
O tu dar nori kad valstybė darniai funkcionuotu ;)

Nemanau jog mudu realybėj turėtume neišsprendžiamų
nesutarimų.

Žmonės yra skirtingi. Kuo žmogus labiau "nerunkelis", tuo
labiau skirtingas. Lengva bendrauti ir rast bendrą kalbą tik
visiškiems primityvams (alus, pabliaut prie teliko krešinio
metu, moteriškėms pavėpsot ir aptart eilinę mexicanoserialo).
Ale gi kažkaip reik žmonėm kartu gyvent. Tenka mokytis
pakantumo, tolerancijos. Nu arba įvest primityvų diktatūrą,
pvz. murziukų maruxų tautinį fašizmą su kad ir gražuliu fiureriu.