Tema: Re: va taip va
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-02-06 22:20:10
> Is mano komentaro laniausiai buti tiketina, kad laikuniausia is visu
> subjektu yra Lietuva. NATO ir/ar ES jeigu ir pasibaigs tai bet kada gali
> ir vel atgyti bet kokiame pavidale. Gi Lietuvai po galimo kritimo, nematau
> jokiu galimybiu prisikelti. O kristi priezasciu yra apstu. As siuo atveju
> klausciau kitai - kiek Lietuva laikina ES ir NATO? Piktuolio pageidavimu
> pateiksiu delfi istraukele apie NATO "E.Lucasas: Lietuva susikūrė
> neprognozuojamos šalies įvaizdį"
> http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/elucasas-lietuva-susikure-neprognozuojamos-salies-ivaizdi.d?id=40799515

Taigi Piktuolio prasymu dar viena Delfi pastabele
"R.Sikorskis: pone Lukasenka, ieskokite prieglobscio uzsienyje"
http://www.delfi.lt/news/ringas/abroad/article.php?id=41709925
"Lietuva mano, kad mes tarpukariu okupavome Vilniu, o mes taip nemanome", -
pareiske R.Sikorskis.
-
Taigi, pagal Sikorski, Vilnius nera Lietuvos sostine, nes sostine yra
Varsuba.