Tema: Re: va taip va
Autorius: Alvidon
Data: 2011-01-18 18:26:07
Ach, brangusis, bet tai (tavo išdėstyti faktai apie ikiordininius laikus)
nie kiek neįtakoja mano teiginio. Kad prieš keleta šimtmečių ti kažkas
gyveno nekeičia fakto, Memelis yra vokiečių įkurtas ir vystytas miestas.
Visur kažkas kažkada gyveno. Lietuviai (baltai) irgi čia ateiviai, kaip
ir visi indoeuropiečiai. Nu ir kas ??? Tai, kad LDK būvo nuo jūros
iki jūros tėra idomus istorinis faktas, daugiau nieko, tai niekaip
neįtakoja Lietuvos respublikos teritorijos ir/ar teritorinių pretenzijų.