Tema: Re: va taip va
Autorius: Alvidon
Data: 2011-01-17 17:59:44
Marksą sąmoningai praleidau. Jis nelabai agitatorius buvo, bent jau Kapitale
rašė normaliai, kaip ir priklauso mokslininkui, tyrėjui: jei salygos nesikeis,
tai galima daryti prielaidą, kad pasaulis vystysis taip_ir_taip. Na bet salygos
pasikeitė jau Leninui ėmus pridenginėti savo uzurpatoriškus siekius "marksizmu".
Iš tos dvejulės (Marksas+Engelsas) Engelsas buvo nemokša propagandistas.

Kas link liberalizmo tai jis sėkmingai pergyveno visus savo "duobkasius" (tiek
komunizmą, tiek fašizmą) ir toliau tik galingėja, konkurentų jam kolkas nesimato.
Problemos kyla tik labiau atsilikusių šalių runkelyne (pradedant Prancuzija ir
žemyn išsivystymo skalėje). Bet tos problemos dabar jau niekinės, palyginus
kad ir su kokiais trisdešimt metų atgal.