Tema: Re: va taip va
Autorius: Alvidon
Data: 2011-02-03 22:50:36
Ale ir persipildęs tu pykčiu. Ir kur tu tą badą matai ? Kaip koks bišopėlis...
Mano požiūriu viskas ne taip ir blogai: prasigėręs komunistuojantis liumpenas
aišku vargsta, bet jis ir kaltas (iš esmės nesąmoningai, bet įstatymų nežinojimas
neatleidžia nuo atsakomybės, tiek teisėj, tiek gamtoj), bet gi gali emigruot,
jei jau tingi čia dirbti/mokytis. Na o Vilniaus kraštas - visgi komunizmo
placdarmas Lietuvoj, taigis ir neišvengiamai skurdus rajonas. Kas šiaip jau
yra gerai lietuvybės Lietuvoj požiūriu: vėlgi emigruos ir/arba prasigers ;)

O dėl žydų: tai paskaitinėk kad ir delfio komentarus - dalis ir lietuvaičių ir
daba musie su džiaugsmu dujų kameras paleistų (nu ti lietuvaičiai ar rusaičiai
ar lenkaičiai - neaišku, nu ir neidomu). Liūdna tokioj piktoj šaly gyvent.
A kai liūdna, tai ir biznis nesisuka, a tadu ir darbo vietų nėra, ir biudžetas
kiauras. Ir vėlgi - emigruos/prasigers, ir praskaidrės Lietuvos padangė.