Tema: Re: va taip va
Autorius: Alvidon
Data: 2011-02-07 19:07:34
Šiauolaikinis mokslas labai daug ko paaiškint nesugeba. Bet tai nė kiek
neįtakoja to šiauolaikinio mokslo, kaip itin galingo instrumento, vertės.
Tai išvis nesusiję dalykai. Yra instrumentai su savo efektyvumu. Ir yra
pasaulėžiūros su savo vientisumo (neprieštaringumo) kriterijais. Tai visai
skirtingi dalykai. Tsakant vienas spie tiltus, kitas apie pieno riebumą.