Tema: Re: va taip va
Autorius: bet_kas
Data: 2011-02-08 10:48:23
Kad jau taip tendencingai šikama... tai negaliu nepapasakot.
Su bendradarbiu darbo reikalais prisireikė Taline nuvažiuot iš
viešbučio miesto centre į Talino pakraštį. Viešbučio
personalas paprašyti iškviečia taksi.
Sėdam, angliškai pasilabinam, pasakom kur mums
reikia patekti. Na ir toliau lietuviškai tarpusavy apsitarinėjam
ką, kaip kalbėsim nuvažiavę. Taksistas sako "E parni,
a čio vy so mnoju po angliskomu razgovarivajete?"
"Skažite gde vam nado". "Vy ot kuda?"

Kad kiltų mažiau durnų klausimų, taksistas buvo Vido
išgarbintasis estas (ne Estijos rusas), viešbutis - Radisonas.
Istorija metų senumo.

P.s. Istorija apie pasienietį ir vairą - pasaka apie du ožius
idiotus-"poliglotus" ant tilto ir tiek.

P.p.s. Graikijoje į graiko klausimą "Can you speak Russian?"
atsakiau: "Of course I can, but I prefer my own Lietuvių,
English, Germany, French or Swedish". Graikui to pakako.

"Vidas Makauskas"  parašė naujienų news:iip75l$rhc$1@trimpas.omnitel.net...
"Vidas Makauskas" <vms@centras.lt> wrote in message

> Intrigos sioje istorijoje nera. Pries 30 metu estu proletariatu
> valstybingumo supratimas prilygo lietuviu inteligentui. Taigi per
> artimiausius amzius, kad lietuviai prilygti estams, nera jokiu sansu.
Keliasdesimt lietuviu, visi su aukstaisiais, svente gimtadieni. Vienas
papasakojo istorija pasienyje apie estu vairuotoja pasienyje ir Lietuvos
pasienieti. Estu, vairuotojas i lietuviu pasienieti kreipesi angliskai,
lietuviu pasienietis liepe kalbeti rusiskai. Estas atsisake. Tada jam buvo
pasiulyta palaukti 4 valandas kol ateis vertejas. Taip estas susipazino su
lietuvisku mentalitetu, o mano bendradarbiu kompanijai buvo labai linksma,
kad dar kuri laika prisimindavo kaip gera anekdota kaip lietuviu muitininkas
isdure estu vairuotoja.
Manote, kad turejo buti kitaip? Kitaip buti negali - lietuviams svieciasi
gyvenimas pusbadziu, nes daugelis nesugebes susimoketi uz sildyma. Brazausko
as tuo nekaltinu. Patys toki i valdzia rinko, kad gyventi is pasalpu.
Estijoje gi kitokia politika - zmones reikalauja salygu uzsidirnti.