Tema: Re: va taip va
Autorius: Alvidon
Data: 2011-02-01 18:41:03
Jei rimtai - tai nežinau. Nebuvau Estijoj po sovietmečio,
nebendrauju nei su estais, nei su Estijoj dažnai būnančiais
žmonėmis. Ir tiesa sakant man tai net nelabai svarbu.
Man svarbu kas yra Lietuvoj, ne Estijoj. Ir aš puikiai
žinau kokios problemos Lietuvoj, ką reik daryti, kad
tos problemos išnyktų. Kitas reikalas, kad realiai nelabai
ką ir padaryt galima, liaudis pas mus runkeliova, ko
pasėkoj ir buksuoja viskas, ir buksuos dar ilgai, nes
runkelizmas - sunkiai išgydomas liga, faktiškai tik
karstas išgydo.