Tema: Re: va taip va
Autorius: Tomas
Data: 2011-01-14 22:24:47
Komunistai turejo pakankamai prielaidu, ir jomis pasinaudojo. O kas sudare salygas komunistams ten subujot, a..? Kas blogiau - priezhastis ar pasekme..? Vietnamas kapojosi su prancuzais ir japonais dar nuo karo laikų, kuomet ruskiams jie tikrai buvo kokioj 276 vietoj, kai tie patys savo rodinoj nespejo nuo vokieciu atsimushinet.