Ir ne ponas, o kreipinys - pone. "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message news:mng6kp$um9$1@trimpas.omnitel.net... > Ponas, skaitykit naujausią KET. 3 priedas, I skyrius. > 1.1. Siaura ištisinė linija skiria priešingų krypčių transporto srautus ir > draudžia paženklintame kelio ruože važiuoti priešpriešinio eismo juosta; > žymi eismo juostų kraštus pavojingose kelio vietose, važiuojamosios dalies > ruožus, į kuriuos draudžiama įvažiuoti, transporto priemonių stovėjimo > vietų ribas ir važiuojamosios dalies kraštą magistraliniuose keliuose. Šią > liniją kirsti draudžiama, išskyrus tuos atvejus, kai ji žymi > važiuojamosios dalies kraštą arba stovėjimo vietą. > Papunkčio pakeitimai: > Nr. 1222, 2009-09-30, Žin., 2009, Nr. 120-5147 (2009-10-08) > Nr. 224, 2012-02-29, Žin., 2012, Nr. 29-1302 (2012-03-08) > > Durna, bet taip yra. > > > "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message > news:mng4si$ti1$1@trimpas.omnitel.net... >> Per raudomą važiuot irgi negalima. Bet uzbaigt manevro niekas >> nedraudzia. Su istisinem tas pats. >> Is kur normaliam zmogui zinot ka koks bybis ant lygaus kelio pripaise. >> Aisku gaima buvo nekirst tos juostos ir vaziuoot priesinga juosta, bet >> nx to reikia >> >> On 2015.07.07 11:50, S54 wrote: >>> Pagal KET kirsti ištisines linijas draudžiama. Tad Jūs atlikdamas >>> lenkimo manevrą turite numatyti situaciją į priekį ir pabaigti manevrą >>> tam leistoje vietoje, o ne už jos, t.y. dar iki ištisinės linijos >>> pradžios. >>> >>> - lenkimo veiksmo pradzioje buvo punktytas, normalus o ne tris kart >>> ilgesnis uz tarpus, kas perspeja apie greitai prasidesiancia istisine; >>> - matyti kad toliau bus istisine - nebuvo galimybes del tamsos (ir >>> blogai sureguliutu pareigunu automobilio zibintu :-) >>> - kaip pastebejai kad bus istisine, nebuvo prasmes nutraukti lenkimo >>> manevra , nes vistiek tektu kirsti istisine >>> - prasidejus istisinei neturejai pasirinkimo kaip kirsti griztant i savo >>> juosta. >>> >>> >>> seip jei sunkinanciu aplinkybiu nera, sumokesi 13 eur greituoju budu ir >>> tiek bedos. >>> >>> >>> >>> >>> "spakainas" wrote in message news:mng1u5$rq6$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Kad nelabai gaunasi - pareigūnas sako, kad lenkiau per ištisinę ;] Tai >>> vat ir garsiai mąstau, kokie mano šansai. Na bus matyt 20 dieną. >>> >>> 2015.07.07 11:03, S54 rašė: >>>> siusk juos i Peru >>>> >>>> "spakainas" wrote in message news:mnfup4$pf5$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Reiškia gavau rašytinį "papeikimą" su prisakymu prisistatyt svarstymui, >>>> nes nesutikau su pareigūnų nuomone, ginčijausi. Ką jūs galvojat >>>> sekančiu >>>> klausimu: >>>> Veiksmas kažkur tarp Tauragės ir Kryžkalnio. Naktis. Prieky velkasi >>>> mentai taip ~70. Privažiuoju iš galo pavyzdingai ant 90 (nu nes mentai >>>> prieky). Na ir ką, reik aplenkt - specialiai įvertinu visokius ten >>>> aCtumus, kad prieky matomumas bbžino kiek km į priekį, nes lenkt reiks >>>> ant 90, vadinasi ilgai. Žiūriu į horizontalų ženklinimą - punktyras. >>>> Zjb >>>> galvoju, lenkiu. Lenkimo metu, kai susilyginu su mentų mašina - >>>> punktyro >>>> nebelieka, pasidaro ištisinė, o vėliau jau berods net ir dviguba >>>> ištisinė. Variantai trys - lenkt kaip lenkiau ir kirst ištisinę, spirt >>>> per stabdžius ir vistiek grįžt atgal per ištisinę, na arba važiuot >>>> toliau priešpriešine juosta, kol baigsis ištisinė :D Kažkaip >>>> instinktyviai pasirinkau 1 variantą, už ką gavau pisulką. >>>> Tai dabar klausimas - čia pažeidimas ar nepažeidimas - pradėt lenkt per >>>> punktyrą, grįžt per ištisinę? >>> >>