Tema: Re: Ištisinė
Autorius: CodeC
Data: 2015-07-08 09:04:46
tai kokie variantai:

1. nakti lenkti apskritai nesaugu
2. jeigu pirmas punktas px, lieka sekantys:
3. minti reik ne 90kmh, bet koki 120-130kmh kad aplenktum greiciau. Kaio 
sitas su saugumu ir ypac nakti susijes?
4. Lenkti reikia nepaisant kelio zenklu ir liniju. tada gali leciau, bet 
spesi pravaziuot n+1 istisine, sankryza, ikalne, posuki ir pan. nes 
siaip jau istisiniu del grozio nepaiso lyg.

kitaip tariant, kai nesigauna teisingai, bet labai norisi, tai 
pazeidimus reikia kazkaip pateisinti?

On 07/08/2015 06:31 AM, Aras wrote:
> Durnas mąstymas. Atvažiuojant automobiliui iš galo dar nereiškia, kad toje vietoje jis nestabdydamas galės iš karto aplenkti. O palikus atstumą tokį, kad vėl įsibėgėtų iki 90 km ir aplenktų tuose 275-uose metruose, reikia puikiai žinoti kelią. O nakties metu tai tampa teisiškai neįgyvendinama.
>
> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:mngunv$cp6$1@trimpas.omnitel.net...
>> Na, ar tikrai? Paskaičiuokime.
>> Esant 20kmh greičių skirtumui 60 metrų (tiek reikia saugiam lenkimui ir
>> grįžimui į savo juostą) nuvažiuojama per 11 sekundžių. Važiuodamas ant
>> 90kmh per tas sekundes nuvažiuosi 275 metrus.
>> Negi neįmanoma rasti tokio atstumo tarp atkarpų su ištisinėmis linijomis?
>> Na, ok, dar įsibėgėjimui kažkiek laiko reikia, bet tai į 0,5km lenkimas
>> vis tiek sutelpa.
>>
>> Tegul autorius duoda nuorodą į ortofoto, paieškosime kur jis galėjo
>> pagal taisykles aplenkti. ;)
>>
>> Linas Petkevičius rašė:
>>> Ka tik vaziavau rajoniniu keliu nemazai. Tai laikantis taisykles, kad
>>> vaziuodamas 90 km/h greiciu, lenkdamas vaziuojanti 70 km/h privalai
>>> matyti punktyrine linija iki galo, aplenkti neimanoma praktiskai niekur.
>>>
>>> "Signalizacija"  wrote in message
>>> news:mngmge$9v3$2@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> nu, o tai kur detis kai tu jau esi priesingos krypies eismo juostoj?
>>> Teleportuotis?
>>>
>>> On 2015.07.07 12:33, Aras wrote:
>>>> Ponas, skaitykit naujausią KET. 3 priedas, I skyrius.
>>>> 1.1. Siaura ištisinė linija skiria priešingų krypčių transporto
>>>> srautus ir draudžia paženklintame kelio ruože važiuoti priešpriešinio
>>>> eismo juosta; žymi eismo juostų kraštus pavojingose kelio vietose,
>>>> važiuojamosios dalies ruožus, į kuriuos draudžiama įvažiuoti,
>>>> transporto priemonių stovėjimo vietų ribas ir važiuojamosios dalies
>>>> kraštą magistraliniuose keliuose. Šią liniją kirsti draudžiama,
>>>> išskyrus tuos atvejus, kai ji žymi važiuojamosios dalies kraštą arba
>>>> stovėjimo vietą.
>>>> Papunkčio pakeitimai:
>>>> Nr. 1222, 2009-09-30, Žin., 2009, Nr. 120-5147 (2009-10-08)
>>>> Nr. 224, 2012-02-29, Žin., 2012, Nr. 29-1302 (2012-03-08)
>>>>
>>>> Durna, bet taip yra.
>>>>
>>>>
>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>> news:mng4si$ti1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Per raudomą važiuot irgi negalima. Bet uzbaigt manevro niekas
>>>>> nedraudzia. Su istisinem tas pats.
>>>>> Is kur normaliam zmogui zinot ka koks bybis ant lygaus kelio pripaise.
>>>>> Aisku gaima buvo nekirst tos juostos ir vaziuoot priesinga juosta, bet
>>>>> nx to reikia
>>>>>
>>>>> On 2015.07.07 11:50, S54 wrote:
>>>>>> Pagal KET kirsti ištisines linijas draudžiama. Tad Jūs atlikdamas
>>>>>> lenkimo manevrą turite numatyti situaciją į priekį ir pabaigti manevrą
>>>>>> tam leistoje vietoje, o ne už jos, t.y. dar iki ištisinės linijos
>>>>>> pradžios.
>>>>>>
>>>>>> - lenkimo veiksmo pradzioje buvo punktytas, normalus o ne tris kart
>>>>>> ilgesnis uz tarpus, kas perspeja apie greitai prasidesiancia istisine;
>>>>>> - matyti kad toliau bus istisine - nebuvo galimybes del tamsos (ir
>>>>>> blogai sureguliutu pareigunu automobilio zibintu :-)
>>>>>> -  kaip pastebejai kad bus istisine, nebuvo prasmes nutraukti lenkimo
>>>>>> manevra , nes vistiek tektu kirsti istisine
>>>>>> - prasidejus istisinei neturejai pasirinkimo kaip kirsti griztant i
>>>>>> savo
>>>>>> juosta.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> seip jei sunkinanciu aplinkybiu nera, sumokesi 13 eur greituoju
>>>>>> budu ir
>>>>>> tiek bedos.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "spakainas"  wrote in message news:mng1u5$rq6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> Kad nelabai gaunasi - pareigūnas sako, kad lenkiau per ištisinę ;] Tai
>>>>>> vat ir garsiai mąstau, kokie mano šansai. Na bus matyt 20 dieną.
>>>>>>
>>>>>> 2015.07.07 11:03, S54 rašė:
>>>>>>> siusk juos i Peru
>>>>>>>
>>>>>>> "spakainas"  wrote in message
>>>>>>> news:mnfup4$pf5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> Reiškia gavau rašytinį "papeikimą" su prisakymu prisistatyt
>>>>>>> svarstymui,
>>>>>>> nes nesutikau su pareigūnų nuomone, ginčijausi. Ką jūs galvojat
>>>>>>> sekančiu
>>>>>>> klausimu:
>>>>>>> Veiksmas kažkur tarp Tauragės ir Kryžkalnio. Naktis. Prieky velkasi
>>>>>>> mentai taip ~70. Privažiuoju iš galo pavyzdingai ant 90 (nu nes
>>>>>>> mentai
>>>>>>> prieky). Na ir ką, reik aplenkt - specialiai įvertinu visokius ten
>>>>>>> aCtumus, kad prieky matomumas bbžino kiek km į priekį, nes lenkt
>>>>>>> reiks
>>>>>>> ant 90, vadinasi ilgai. Žiūriu į horizontalų ženklinimą -
>>>>>>> punktyras. Zjb
>>>>>>> galvoju, lenkiu. Lenkimo metu, kai susilyginu su mentų mašina -
>>>>>>> punktyro
>>>>>>> nebelieka, pasidaro ištisinė, o vėliau jau berods net ir dviguba
>>>>>>> ištisinė. Variantai trys - lenkt kaip lenkiau ir kirst ištisinę,
>>>>>>> spirt
>>>>>>> per stabdžius ir vistiek grįžt atgal per ištisinę, na arba važiuot
>>>>>>> toliau priešpriešine juosta, kol baigsis ištisinė :D Kažkaip
>>>>>>> instinktyviai pasirinkau 1 variantą, už ką gavau pisulką.
>>>>>>> Tai dabar klausimas - čia pažeidimas ar nepažeidimas - pradėt
>>>>>>> lenkt per
>>>>>>> punktyrą, grįžt per ištisinę?
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>