tai kokie variantai: 1. nakti lenkti apskritai nesaugu 2. jeigu pirmas punktas px, lieka sekantys: 3. minti reik ne 90kmh, bet koki 120-130kmh kad aplenktum greiciau. Kaio sitas su saugumu ir ypac nakti susijes? 4. Lenkti reikia nepaisant kelio zenklu ir liniju. tada gali leciau, bet spesi pravaziuot n+1 istisine, sankryza, ikalne, posuki ir pan. nes siaip jau istisiniu del grozio nepaiso lyg. kitaip tariant, kai nesigauna teisingai, bet labai norisi, tai pazeidimus reikia kazkaip pateisinti? On 07/08/2015 06:31 AM, Aras wrote: > Durnas mąstymas. Atvažiuojant automobiliui iš galo dar nereiškia, kad toje vietoje jis nestabdydamas galės iš karto aplenkti. O palikus atstumą tokį, kad vėl įsibėgėtų iki 90 km ir aplenktų tuose 275-uose metruose, reikia puikiai žinoti kelią. O nakties metu tai tampa teisiškai neįgyvendinama. > > "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:mngunv$cp6$1@trimpas.omnitel.net... >> Na, ar tikrai? Paskaičiuokime. >> Esant 20kmh greičių skirtumui 60 metrų (tiek reikia saugiam lenkimui ir >> grįžimui į savo juostą) nuvažiuojama per 11 sekundžių. Važiuodamas ant >> 90kmh per tas sekundes nuvažiuosi 275 metrus. >> Negi neįmanoma rasti tokio atstumo tarp atkarpų su ištisinėmis linijomis? >> Na, ok, dar įsibėgėjimui kažkiek laiko reikia, bet tai į 0,5km lenkimas >> vis tiek sutelpa. >> >> Tegul autorius duoda nuorodą į ortofoto, paieškosime kur jis galėjo >> pagal taisykles aplenkti. ;) >> >> Linas Petkevičius rašė: >>> Ka tik vaziavau rajoniniu keliu nemazai. Tai laikantis taisykles, kad >>> vaziuodamas 90 km/h greiciu, lenkdamas vaziuojanti 70 km/h privalai >>> matyti punktyrine linija iki galo, aplenkti neimanoma praktiskai niekur. >>> >>> "Signalizacija" wrote in message >>> news:mngmge$9v3$2@trimpas.omnitel.net... >>> >>> nu, o tai kur detis kai tu jau esi priesingos krypies eismo juostoj? >>> Teleportuotis? >>> >>> On 2015.07.07 12:33, Aras wrote: >>>> Ponas, skaitykit naujausią KET. 3 priedas, I skyrius. >>>> 1.1. Siaura ištisinė linija skiria priešingų krypčių transporto >>>> srautus ir draudžia paženklintame kelio ruože važiuoti priešpriešinio >>>> eismo juosta; žymi eismo juostų kraštus pavojingose kelio vietose, >>>> važiuojamosios dalies ruožus, į kuriuos draudžiama įvažiuoti, >>>> transporto priemonių stovėjimo vietų ribas ir važiuojamosios dalies >>>> kraštą magistraliniuose keliuose. Šią liniją kirsti draudžiama, >>>> išskyrus tuos atvejus, kai ji žymi važiuojamosios dalies kraštą arba >>>> stovėjimo vietą. >>>> Papunkčio pakeitimai: >>>> Nr. 1222, 2009-09-30, Žin., 2009, Nr. 120-5147 (2009-10-08) >>>> Nr. 224, 2012-02-29, Žin., 2012, Nr. 29-1302 (2012-03-08) >>>> >>>> Durna, bet taip yra. >>>> >>>> >>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>> news:mng4si$ti1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Per raudomą važiuot irgi negalima. Bet uzbaigt manevro niekas >>>>> nedraudzia. Su istisinem tas pats. >>>>> Is kur normaliam zmogui zinot ka koks bybis ant lygaus kelio pripaise. >>>>> Aisku gaima buvo nekirst tos juostos ir vaziuoot priesinga juosta, bet >>>>> nx to reikia >>>>> >>>>> On 2015.07.07 11:50, S54 wrote: >>>>>> Pagal KET kirsti ištisines linijas draudžiama. Tad Jūs atlikdamas >>>>>> lenkimo manevrą turite numatyti situaciją į priekį ir pabaigti manevrą >>>>>> tam leistoje vietoje, o ne už jos, t.y. dar iki ištisinės linijos >>>>>> pradžios. >>>>>> >>>>>> - lenkimo veiksmo pradzioje buvo punktytas, normalus o ne tris kart >>>>>> ilgesnis uz tarpus, kas perspeja apie greitai prasidesiancia istisine; >>>>>> - matyti kad toliau bus istisine - nebuvo galimybes del tamsos (ir >>>>>> blogai sureguliutu pareigunu automobilio zibintu :-) >>>>>> - kaip pastebejai kad bus istisine, nebuvo prasmes nutraukti lenkimo >>>>>> manevra , nes vistiek tektu kirsti istisine >>>>>> - prasidejus istisinei neturejai pasirinkimo kaip kirsti griztant i >>>>>> savo >>>>>> juosta. >>>>>> >>>>>> >>>>>> seip jei sunkinanciu aplinkybiu nera, sumokesi 13 eur greituoju >>>>>> budu ir >>>>>> tiek bedos. >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "spakainas" wrote in message news:mng1u5$rq6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> Kad nelabai gaunasi - pareigūnas sako, kad lenkiau per ištisinę ;] Tai >>>>>> vat ir garsiai mąstau, kokie mano šansai. Na bus matyt 20 dieną. >>>>>> >>>>>> 2015.07.07 11:03, S54 rašė: >>>>>>> siusk juos i Peru >>>>>>> >>>>>>> "spakainas" wrote in message >>>>>>> news:mnfup4$pf5$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> Reiškia gavau rašytinį "papeikimą" su prisakymu prisistatyt >>>>>>> svarstymui, >>>>>>> nes nesutikau su pareigūnų nuomone, ginčijausi. Ką jūs galvojat >>>>>>> sekančiu >>>>>>> klausimu: >>>>>>> Veiksmas kažkur tarp Tauragės ir Kryžkalnio. Naktis. Prieky velkasi >>>>>>> mentai taip ~70. Privažiuoju iš galo pavyzdingai ant 90 (nu nes >>>>>>> mentai >>>>>>> prieky). Na ir ką, reik aplenkt - specialiai įvertinu visokius ten >>>>>>> aCtumus, kad prieky matomumas bbžino kiek km į priekį, nes lenkt >>>>>>> reiks >>>>>>> ant 90, vadinasi ilgai. Žiūriu į horizontalų ženklinimą - >>>>>>> punktyras. Zjb >>>>>>> galvoju, lenkiu. Lenkimo metu, kai susilyginu su mentų mašina - >>>>>>> punktyro >>>>>>> nebelieka, pasidaro ištisinė, o vėliau jau berods net ir dviguba >>>>>>> ištisinė. Variantai trys - lenkt kaip lenkiau ir kirst ištisinę, >>>>>>> spirt >>>>>>> per stabdžius ir vistiek grįžt atgal per ištisinę, na arba važiuot >>>>>>> toliau priešpriešine juosta, kol baigsis ištisinė :D Kažkaip >>>>>>> instinktyviai pasirinkau 1 variantą, už ką gavau pisulką. >>>>>>> Tai dabar klausimas - čia pažeidimas ar nepažeidimas - pradėt >>>>>>> lenkt per >>>>>>> punktyrą, grįžt per ištisinę? >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >> >