Tema: Re: Ištisinė
Autorius: Aras
Data: 2015-07-08 10:29:03
Kai durniai įstatymus priiminėja, tai normaliems variantų nebelieka. Tenka naktį nelenkti, nes tų punktyrinių tikrai visokių atkarpų yra. O kur dar Merfio dėsnis - kai jau rodos, kad saugu lenkti, tai būtinai iš priekio mašina atsivelka.


"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:mniehu$oa9$1@trimpas.omnitel.net...
> tai kokie variantai:
> 
> 1. nakti lenkti apskritai nesaugu
> 2. jeigu pirmas punktas px, lieka sekantys:
> 3. minti reik ne 90kmh, bet koki 120-130kmh kad aplenktum greiciau. Kaio 
> sitas su saugumu ir ypac nakti susijes?
> 4. Lenkti reikia nepaisant kelio zenklu ir liniju. tada gali leciau, bet 
> spesi pravaziuot n+1 istisine, sankryza, ikalne, posuki ir pan. nes 
> siaip jau istisiniu del grozio nepaiso lyg.
> 
> kitaip tariant, kai nesigauna teisingai, bet labai norisi, tai 
> pazeidimus reikia kazkaip pateisinti?
> 
> On 07/08/2015 06:31 AM, Aras wrote:
>> Durnas mąstymas. Atvažiuojant automobiliui iš galo dar nereiškia, kad toje vietoje jis nestabdydamas galės iš karto aplenkti. O palikus atstumą tokį, kad vėl įsibėgėtų iki 90 km ir aplenktų tuose 275-uose metruose, reikia puikiai žinoti kelią. O nakties metu tai tampa teisiškai neįgyvendinama.
>>
>> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:mngunv$cp6$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Na, ar tikrai? Paskaičiuokime.
>>> Esant 20kmh greičių skirtumui 60 metrų (tiek reikia saugiam lenkimui ir
>>> grįžimui į savo juostą) nuvažiuojama per 11 sekundžių. Važiuodamas ant
>>> 90kmh per tas sekundes nuvažiuosi 275 metrus.
>>> Negi neįmanoma rasti tokio atstumo tarp atkarpų su ištisinėmis linijomis?
>>> Na, ok, dar įsibėgėjimui kažkiek laiko reikia, bet tai į 0,5km lenkimas
>>> vis tiek sutelpa.
>>>
>>> Tegul autorius duoda nuorodą į ortofoto, paieškosime kur jis galėjo
>>> pagal taisykles aplenkti. ;)
>>>
>>> Linas Petkevičius rašė:
>>>> Ka tik vaziavau rajoniniu keliu nemazai. Tai laikantis taisykles, kad
>>>> vaziuodamas 90 km/h greiciu, lenkdamas vaziuojanti 70 km/h privalai
>>>> matyti punktyrine linija iki galo, aplenkti neimanoma praktiskai niekur.
>>>>
>>>> "Signalizacija"  wrote in message
>>>> news:mngmge$9v3$2@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> nu, o tai kur detis kai tu jau esi priesingos krypies eismo juostoj?
>>>> Teleportuotis?
>>>>
>>>> On 2015.07.07 12:33, Aras wrote:
>>>>> Ponas, skaitykit naujausią KET. 3 priedas, I skyrius.
>>>>> 1.1. Siaura ištisinė linija skiria priešingų krypčių transporto
>>>>> srautus ir draudžia paženklintame kelio ruože važiuoti priešpriešinio
>>>>> eismo juosta; žymi eismo juostų kraštus pavojingose kelio vietose,
>>>>> važiuojamosios dalies ruožus, į kuriuos draudžiama įvažiuoti,
>>>>> transporto priemonių stovėjimo vietų ribas ir važiuojamosios dalies
>>>>> kraštą magistraliniuose keliuose. Šią liniją kirsti draudžiama,
>>>>> išskyrus tuos atvejus, kai ji žymi važiuojamosios dalies kraštą arba
>>>>> stovėjimo vietą.
>>>>> Papunkčio pakeitimai:
>>>>> Nr. 1222, 2009-09-30, Žin., 2009, Nr. 120-5147 (2009-10-08)
>>>>> Nr. 224, 2012-02-29, Žin., 2012, Nr. 29-1302 (2012-03-08)
>>>>>
>>>>> Durna, bet taip yra.
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:mng4si$ti1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Per raudomą važiuot irgi negalima. Bet uzbaigt manevro niekas
>>>>>> nedraudzia. Su istisinem tas pats.
>>>>>> Is kur normaliam zmogui zinot ka koks bybis ant lygaus kelio pripaise.
>>>>>> Aisku gaima buvo nekirst tos juostos ir vaziuoot priesinga juosta, bet
>>>>>> nx to reikia
>>>>>>
>>>>>> On 2015.07.07 11:50, S54 wrote:
>>>>>>> Pagal KET kirsti ištisines linijas draudžiama. Tad Jūs atlikdamas
>>>>>>> lenkimo manevrą turite numatyti situaciją į priekį ir pabaigti manevrą
>>>>>>> tam leistoje vietoje, o ne už jos, t.y. dar iki ištisinės linijos
>>>>>>> pradžios.
>>>>>>>
>>>>>>> - lenkimo veiksmo pradzioje buvo punktytas, normalus o ne tris kart
>>>>>>> ilgesnis uz tarpus, kas perspeja apie greitai prasidesiancia istisine;
>>>>>>> - matyti kad toliau bus istisine - nebuvo galimybes del tamsos (ir
>>>>>>> blogai sureguliutu pareigunu automobilio zibintu :-)
>>>>>>> -  kaip pastebejai kad bus istisine, nebuvo prasmes nutraukti lenkimo
>>>>>>> manevra , nes vistiek tektu kirsti istisine
>>>>>>> - prasidejus istisinei neturejai pasirinkimo kaip kirsti griztant i
>>>>>>> savo
>>>>>>> juosta.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> seip jei sunkinanciu aplinkybiu nera, sumokesi 13 eur greituoju
>>>>>>> budu ir
>>>>>>> tiek bedos.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "spakainas"  wrote in message news:mng1u5$rq6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> Kad nelabai gaunasi - pareigūnas sako, kad lenkiau per ištisinę ;] Tai
>>>>>>> vat ir garsiai mąstau, kokie mano šansai. Na bus matyt 20 dieną.
>>>>>>>
>>>>>>> 2015.07.07 11:03, S54 rašė:
>>>>>>>> siusk juos i Peru
>>>>>>>>
>>>>>>>> "spakainas"  wrote in message
>>>>>>>> news:mnfup4$pf5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>
>>>>>>>> Reiškia gavau rašytinį "papeikimą" su prisakymu prisistatyt
>>>>>>>> svarstymui,
>>>>>>>> nes nesutikau su pareigūnų nuomone, ginčijausi. Ką jūs galvojat
>>>>>>>> sekančiu
>>>>>>>> klausimu:
>>>>>>>> Veiksmas kažkur tarp Tauragės ir Kryžkalnio. Naktis. Prieky velkasi
>>>>>>>> mentai taip ~70. Privažiuoju iš galo pavyzdingai ant 90 (nu nes
>>>>>>>> mentai
>>>>>>>> prieky). Na ir ką, reik aplenkt - specialiai įvertinu visokius ten
>>>>>>>> aCtumus, kad prieky matomumas bbžino kiek km į priekį, nes lenkt
>>>>>>>> reiks
>>>>>>>> ant 90, vadinasi ilgai. Žiūriu į horizontalų ženklinimą -
>>>>>>>> punktyras. Zjb
>>>>>>>> galvoju, lenkiu. Lenkimo metu, kai susilyginu su mentų mašina -
>>>>>>>> punktyro
>>>>>>>> nebelieka, pasidaro ištisinė, o vėliau jau berods net ir dviguba
>>>>>>>> ištisinė. Variantai trys - lenkt kaip lenkiau ir kirst ištisinę,
>>>>>>>> spirt
>>>>>>>> per stabdžius ir vistiek grįžt atgal per ištisinę, na arba važiuot
>>>>>>>> toliau priešpriešine juosta, kol baigsis ištisinė :D Kažkaip
>>>>>>>> instinktyviai pasirinkau 1 variantą, už ką gavau pisulką.
>>>>>>>> Tai dabar klausimas - čia pažeidimas ar nepažeidimas - pradėt
>>>>>>>> lenkt per
>>>>>>>> punktyrą, grįžt per ištisinę?
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
> 
>