Kai durniai įstatymus priiminėja, tai normaliems variantų nebelieka. Tenka naktį nelenkti, nes tų punktyrinių tikrai visokių atkarpų yra. O kur dar Merfio dėsnis - kai jau rodos, kad saugu lenkti, tai būtinai iš priekio mašina atsivelka. "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:mniehu$oa9$1@trimpas.omnitel.net... > tai kokie variantai: > > 1. nakti lenkti apskritai nesaugu > 2. jeigu pirmas punktas px, lieka sekantys: > 3. minti reik ne 90kmh, bet koki 120-130kmh kad aplenktum greiciau. Kaio > sitas su saugumu ir ypac nakti susijes? > 4. Lenkti reikia nepaisant kelio zenklu ir liniju. tada gali leciau, bet > spesi pravaziuot n+1 istisine, sankryza, ikalne, posuki ir pan. nes > siaip jau istisiniu del grozio nepaiso lyg. > > kitaip tariant, kai nesigauna teisingai, bet labai norisi, tai > pazeidimus reikia kazkaip pateisinti? > > On 07/08/2015 06:31 AM, Aras wrote: >> Durnas mąstymas. Atvažiuojant automobiliui iš galo dar nereiškia, kad toje vietoje jis nestabdydamas galės iš karto aplenkti. O palikus atstumą tokį, kad vėl įsibėgėtų iki 90 km ir aplenktų tuose 275-uose metruose, reikia puikiai žinoti kelią. O nakties metu tai tampa teisiškai neįgyvendinama. >> >> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:mngunv$cp6$1@trimpas.omnitel.net... >>> Na, ar tikrai? Paskaičiuokime. >>> Esant 20kmh greičių skirtumui 60 metrų (tiek reikia saugiam lenkimui ir >>> grįžimui į savo juostą) nuvažiuojama per 11 sekundžių. Važiuodamas ant >>> 90kmh per tas sekundes nuvažiuosi 275 metrus. >>> Negi neįmanoma rasti tokio atstumo tarp atkarpų su ištisinėmis linijomis? >>> Na, ok, dar įsibėgėjimui kažkiek laiko reikia, bet tai į 0,5km lenkimas >>> vis tiek sutelpa. >>> >>> Tegul autorius duoda nuorodą į ortofoto, paieškosime kur jis galėjo >>> pagal taisykles aplenkti. ;) >>> >>> Linas Petkevičius rašė: >>>> Ka tik vaziavau rajoniniu keliu nemazai. Tai laikantis taisykles, kad >>>> vaziuodamas 90 km/h greiciu, lenkdamas vaziuojanti 70 km/h privalai >>>> matyti punktyrine linija iki galo, aplenkti neimanoma praktiskai niekur. >>>> >>>> "Signalizacija" wrote in message >>>> news:mngmge$9v3$2@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> nu, o tai kur detis kai tu jau esi priesingos krypies eismo juostoj? >>>> Teleportuotis? >>>> >>>> On 2015.07.07 12:33, Aras wrote: >>>>> Ponas, skaitykit naujausią KET. 3 priedas, I skyrius. >>>>> 1.1. Siaura ištisinė linija skiria priešingų krypčių transporto >>>>> srautus ir draudžia paženklintame kelio ruože važiuoti priešpriešinio >>>>> eismo juosta; žymi eismo juostų kraštus pavojingose kelio vietose, >>>>> važiuojamosios dalies ruožus, į kuriuos draudžiama įvažiuoti, >>>>> transporto priemonių stovėjimo vietų ribas ir važiuojamosios dalies >>>>> kraštą magistraliniuose keliuose. Šią liniją kirsti draudžiama, >>>>> išskyrus tuos atvejus, kai ji žymi važiuojamosios dalies kraštą arba >>>>> stovėjimo vietą. >>>>> Papunkčio pakeitimai: >>>>> Nr. 1222, 2009-09-30, Žin., 2009, Nr. 120-5147 (2009-10-08) >>>>> Nr. 224, 2012-02-29, Žin., 2012, Nr. 29-1302 (2012-03-08) >>>>> >>>>> Durna, bet taip yra. >>>>> >>>>> >>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>> news:mng4si$ti1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Per raudomą važiuot irgi negalima. Bet uzbaigt manevro niekas >>>>>> nedraudzia. Su istisinem tas pats. >>>>>> Is kur normaliam zmogui zinot ka koks bybis ant lygaus kelio pripaise. >>>>>> Aisku gaima buvo nekirst tos juostos ir vaziuoot priesinga juosta, bet >>>>>> nx to reikia >>>>>> >>>>>> On 2015.07.07 11:50, S54 wrote: >>>>>>> Pagal KET kirsti ištisines linijas draudžiama. Tad Jūs atlikdamas >>>>>>> lenkimo manevrą turite numatyti situaciją į priekį ir pabaigti manevrą >>>>>>> tam leistoje vietoje, o ne už jos, t.y. dar iki ištisinės linijos >>>>>>> pradžios. >>>>>>> >>>>>>> - lenkimo veiksmo pradzioje buvo punktytas, normalus o ne tris kart >>>>>>> ilgesnis uz tarpus, kas perspeja apie greitai prasidesiancia istisine; >>>>>>> - matyti kad toliau bus istisine - nebuvo galimybes del tamsos (ir >>>>>>> blogai sureguliutu pareigunu automobilio zibintu :-) >>>>>>> - kaip pastebejai kad bus istisine, nebuvo prasmes nutraukti lenkimo >>>>>>> manevra , nes vistiek tektu kirsti istisine >>>>>>> - prasidejus istisinei neturejai pasirinkimo kaip kirsti griztant i >>>>>>> savo >>>>>>> juosta. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> seip jei sunkinanciu aplinkybiu nera, sumokesi 13 eur greituoju >>>>>>> budu ir >>>>>>> tiek bedos. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "spakainas" wrote in message news:mng1u5$rq6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> Kad nelabai gaunasi - pareigūnas sako, kad lenkiau per ištisinę ;] Tai >>>>>>> vat ir garsiai mąstau, kokie mano šansai. Na bus matyt 20 dieną. >>>>>>> >>>>>>> 2015.07.07 11:03, S54 rašė: >>>>>>>> siusk juos i Peru >>>>>>>> >>>>>>>> "spakainas" wrote in message >>>>>>>> news:mnfup4$pf5$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> >>>>>>>> Reiškia gavau rašytinį "papeikimą" su prisakymu prisistatyt >>>>>>>> svarstymui, >>>>>>>> nes nesutikau su pareigūnų nuomone, ginčijausi. Ką jūs galvojat >>>>>>>> sekančiu >>>>>>>> klausimu: >>>>>>>> Veiksmas kažkur tarp Tauragės ir Kryžkalnio. Naktis. Prieky velkasi >>>>>>>> mentai taip ~70. Privažiuoju iš galo pavyzdingai ant 90 (nu nes >>>>>>>> mentai >>>>>>>> prieky). Na ir ką, reik aplenkt - specialiai įvertinu visokius ten >>>>>>>> aCtumus, kad prieky matomumas bbžino kiek km į priekį, nes lenkt >>>>>>>> reiks >>>>>>>> ant 90, vadinasi ilgai. Žiūriu į horizontalų ženklinimą - >>>>>>>> punktyras. Zjb >>>>>>>> galvoju, lenkiu. Lenkimo metu, kai susilyginu su mentų mašina - >>>>>>>> punktyro >>>>>>>> nebelieka, pasidaro ištisinė, o vėliau jau berods net ir dviguba >>>>>>>> ištisinė. Variantai trys - lenkt kaip lenkiau ir kirst ištisinę, >>>>>>>> spirt >>>>>>>> per stabdžius ir vistiek grįžt atgal per ištisinę, na arba važiuot >>>>>>>> toliau priešpriešine juosta, kol baigsis ištisinė :D Kažkaip >>>>>>>> instinktyviai pasirinkau 1 variantą, už ką gavau pisulką. >>>>>>>> Tai dabar klausimas - čia pažeidimas ar nepažeidimas - pradėt >>>>>>>> lenkt per >>>>>>>> punktyrą, grįžt per ištisinę? >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> > >