sportbatis galetu max idet nuoroda y olandija su salyga kad jos niekam neydomios, tai kaip ir niekinis komentaras butu skaiciuot vargu ar moka ;) "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:mnh2o8$du5$1@trimpas.omnitel.net... > Cia siaip teoriškai. Vat galetu sportabtis paskaičiuot > > On 2015.07.07 20:31, 911 wrote: >> per pereja pedalas nemina 30kmh pas patareja jauciu net spidikas tokiu greiciu nerodytu ;))) >> cia nebent koks kodekas ir tai jei turnikas ant nugaros nekabo >> o siaip tai maciau spakainas moka vizualizuot ;))) >> >> >> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:mnh21a$dol$1@trimpas.omnitel.net... >>> Paskaičiuokim. >>> Pedalas mina per pereja 30km/h greičiu >>> Automobilis vaziuoja 50km /h greičiu >>> I kokį aukštį išlėks pedalas ir kokiu atsumu reikės ieškoti jo sportbacių? >>> >>> On 2015.07.07 19:28, KEdas wrote: >>>> Na, ar tikrai? Paskaičiuokime. >>>> Esant 20kmh greičių skirtumui 60 metrų (tiek reikia saugiam lenkimui ir >>>> grįžimui į savo juostą) nuvažiuojama per 11 sekundžių. Važiuodamas ant >>>> 90kmh per tas sekundes nuvažiuosi 275 metrus. >>>> Negi neįmanoma rasti tokio atstumo tarp atkarpų su ištisinėmis linijomis? >>>> Na, ok, dar įsibėgėjimui kažkiek laiko reikia, bet tai į 0,5km lenkimas >>>> vis tiek sutelpa. >>>> >>>> Tegul autorius duoda nuorodą į ortofoto, paieškosime kur jis galėjo >>>> pagal taisykles aplenkti. ;) >>>> >>>> Linas Petkevičius rašė: >>>>> Ka tik vaziavau rajoniniu keliu nemazai. Tai laikantis taisykles, kad >>>>> vaziuodamas 90 km/h greiciu, lenkdamas vaziuojanti 70 km/h privalai >>>>> matyti punktyrine linija iki galo, aplenkti neimanoma praktiskai niekur. >>>>> >>>>> "Signalizacija" wrote in message >>>>> news:mngmge$9v3$2@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> nu, o tai kur detis kai tu jau esi priesingos krypies eismo juostoj? >>>>> Teleportuotis? >>>>> >>>>> On 2015.07.07 12:33, Aras wrote: >>>>>> Ponas, skaitykit naujausią KET. 3 priedas, I skyrius. >>>>>> 1.1. Siaura ištisinė linija skiria priešingų krypčių transporto >>>>>> srautus ir draudžia paženklintame kelio ruože važiuoti priešpriešinio >>>>>> eismo juosta; žymi eismo juostų kraštus pavojingose kelio vietose, >>>>>> važiuojamosios dalies ruožus, į kuriuos draudžiama įvažiuoti, >>>>>> transporto priemonių stovėjimo vietų ribas ir važiuojamosios dalies >>>>>> kraštą magistraliniuose keliuose. Šią liniją kirsti draudžiama, >>>>>> išskyrus tuos atvejus, kai ji žymi važiuojamosios dalies kraštą arba >>>>>> stovėjimo vietą. >>>>>> Papunkčio pakeitimai: >>>>>> Nr. 1222, 2009-09-30, Žin., 2009, Nr. 120-5147 (2009-10-08) >>>>>> Nr. 224, 2012-02-29, Žin., 2012, Nr. 29-1302 (2012-03-08) >>>>>> >>>>>> Durna, bet taip yra. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:mng4si$ti1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Per raudomą važiuot irgi negalima. Bet uzbaigt manevro niekas >>>>>>> nedraudzia. Su istisinem tas pats. >>>>>>> Is kur normaliam zmogui zinot ka koks bybis ant lygaus kelio pripaise. >>>>>>> Aisku gaima buvo nekirst tos juostos ir vaziuoot priesinga juosta, bet >>>>>>> nx to reikia >>>>>>> >>>>>>> On 2015.07.07 11:50, S54 wrote: >>>>>>>> Pagal KET kirsti ištisines linijas draudžiama. Tad Jūs atlikdamas >>>>>>>> lenkimo manevrą turite numatyti situaciją į priekį ir pabaigti manevrą >>>>>>>> tam leistoje vietoje, o ne už jos, t.y. dar iki ištisinės linijos >>>>>>>> pradžios. >>>>>>>> >>>>>>>> - lenkimo veiksmo pradzioje buvo punktytas, normalus o ne tris kart >>>>>>>> ilgesnis uz tarpus, kas perspeja apie greitai prasidesiancia istisine; >>>>>>>> - matyti kad toliau bus istisine - nebuvo galimybes del tamsos (ir >>>>>>>> blogai sureguliutu pareigunu automobilio zibintu :-) >>>>>>>> - kaip pastebejai kad bus istisine, nebuvo prasmes nutraukti lenkimo >>>>>>>> manevra , nes vistiek tektu kirsti istisine >>>>>>>> - prasidejus istisinei neturejai pasirinkimo kaip kirsti griztant i >>>>>>>> savo >>>>>>>> juosta. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> seip jei sunkinanciu aplinkybiu nera, sumokesi 13 eur greituoju >>>>>>>> budu ir >>>>>>>> tiek bedos. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "spakainas" wrote in message news:mng1u5$rq6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> >>>>>>>> Kad nelabai gaunasi - pareigūnas sako, kad lenkiau per ištisinę ;] Tai >>>>>>>> vat ir garsiai mąstau, kokie mano šansai. Na bus matyt 20 dieną. >>>>>>>> >>>>>>>> 2015.07.07 11:03, S54 rašė: >>>>>>>>> siusk juos i Peru >>>>>>>>> >>>>>>>>> "spakainas" wrote in message >>>>>>>>> news:mnfup4$pf5$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> >>>>>>>>> Reiškia gavau rašytinį "papeikimą" su prisakymu prisistatyt >>>>>>>>> svarstymui, >>>>>>>>> nes nesutikau su pareigūnų nuomone, ginčijausi. Ką jūs galvojat >>>>>>>>> sekančiu >>>>>>>>> klausimu: >>>>>>>>> Veiksmas kažkur tarp Tauragės ir Kryžkalnio. Naktis. Prieky velkasi >>>>>>>>> mentai taip ~70. Privažiuoju iš galo pavyzdingai ant 90 (nu nes >>>>>>>>> mentai >>>>>>>>> prieky). Na ir ką, reik aplenkt - specialiai įvertinu visokius ten >>>>>>>>> aCtumus, kad prieky matomumas bbžino kiek km į priekį, nes lenkt >>>>>>>>> reiks >>>>>>>>> ant 90, vadinasi ilgai. Žiūriu į horizontalų ženklinimą - >>>>>>>>> punktyras. Zjb >>>>>>>>> galvoju, lenkiu. Lenkimo metu, kai susilyginu su mentų mašina - >>>>>>>>> punktyro >>>>>>>>> nebelieka, pasidaro ištisinė, o vėliau jau berods net ir dviguba >>>>>>>>> ištisinė. Variantai trys - lenkt kaip lenkiau ir kirst ištisinę, >>>>>>>>> spirt >>>>>>>>> per stabdžius ir vistiek grįžt atgal per ištisinę, na arba važiuot >>>>>>>>> toliau priešpriešine juosta, kol baigsis ištisinė :D Kažkaip >>>>>>>>> instinktyviai pasirinkau 1 variantą, už ką gavau pisulką. >>>>>>>>> Tai dabar klausimas - čia pažeidimas ar nepažeidimas - pradėt >>>>>>>>> lenkt per >>>>>>>>> punktyrą, grįžt per ištisinę? >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>> >