Tema: Re: Ištisinė
Autorius: 911
Data: 2015-07-07 20:46:52
sportbatis galetu max idet nuoroda y olandija
su salyga kad jos niekam neydomios, tai kaip ir niekinis komentaras butu
skaiciuot vargu ar moka ;)


"Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:mnh2o8$du5$1@trimpas.omnitel.net...
> Cia siaip teoriškai. Vat galetu sportabtis paskaičiuot
> 
> On 2015.07.07 20:31, 911 wrote:
>> per pereja pedalas nemina 30kmh pas patareja jauciu net spidikas tokiu greiciu nerodytu ;)))
>> cia nebent koks kodekas ir tai jei turnikas ant nugaros nekabo
>> o siaip tai maciau spakainas moka vizualizuot ;)))
>>
>>
>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:mnh21a$dol$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Paskaičiuokim.
>>> Pedalas mina per pereja 30km/h greičiu
>>> Automobilis vaziuoja 50km /h greičiu
>>> I kokį aukštį išlėks pedalas ir kokiu atsumu reikės ieškoti jo sportbacių?
>>>
>>> On 2015.07.07 19:28, KEdas wrote:
>>>> Na, ar tikrai? Paskaičiuokime.
>>>> Esant 20kmh greičių skirtumui 60 metrų (tiek reikia saugiam lenkimui ir
>>>> grįžimui į savo juostą) nuvažiuojama per 11 sekundžių. Važiuodamas ant
>>>> 90kmh per tas sekundes nuvažiuosi 275 metrus.
>>>> Negi neįmanoma rasti tokio atstumo tarp atkarpų su ištisinėmis linijomis?
>>>> Na, ok, dar įsibėgėjimui kažkiek laiko reikia, bet tai į 0,5km lenkimas
>>>> vis tiek sutelpa.
>>>>
>>>> Tegul autorius duoda nuorodą į ortofoto, paieškosime kur jis galėjo
>>>> pagal taisykles aplenkti. ;)
>>>>
>>>> Linas Petkevičius rašė:
>>>>> Ka tik vaziavau rajoniniu keliu nemazai. Tai laikantis taisykles, kad
>>>>> vaziuodamas 90 km/h greiciu, lenkdamas vaziuojanti 70 km/h privalai
>>>>> matyti punktyrine linija iki galo, aplenkti neimanoma praktiskai niekur.
>>>>>
>>>>> "Signalizacija"  wrote in message
>>>>> news:mngmge$9v3$2@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> nu, o tai kur detis kai tu jau esi priesingos krypies eismo juostoj?
>>>>> Teleportuotis?
>>>>>
>>>>> On 2015.07.07 12:33, Aras wrote:
>>>>>> Ponas, skaitykit naujausią KET. 3 priedas, I skyrius.
>>>>>> 1.1. Siaura ištisinė linija skiria priešingų krypčių transporto
>>>>>> srautus ir draudžia paženklintame kelio ruože važiuoti priešpriešinio
>>>>>> eismo juosta; žymi eismo juostų kraštus pavojingose kelio vietose,
>>>>>> važiuojamosios dalies ruožus, į kuriuos draudžiama įvažiuoti,
>>>>>> transporto priemonių stovėjimo vietų ribas ir važiuojamosios dalies
>>>>>> kraštą magistraliniuose keliuose. Šią liniją kirsti draudžiama,
>>>>>> išskyrus tuos atvejus, kai ji žymi važiuojamosios dalies kraštą arba
>>>>>> stovėjimo vietą.
>>>>>> Papunkčio pakeitimai:
>>>>>> Nr. 1222, 2009-09-30, Žin., 2009, Nr. 120-5147 (2009-10-08)
>>>>>> Nr. 224, 2012-02-29, Žin., 2012, Nr. 29-1302 (2012-03-08)
>>>>>>
>>>>>> Durna, bet taip yra.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>>> news:mng4si$ti1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Per raudomą važiuot irgi negalima. Bet uzbaigt manevro niekas
>>>>>>> nedraudzia. Su istisinem tas pats.
>>>>>>> Is kur normaliam zmogui zinot ka koks bybis ant lygaus kelio pripaise.
>>>>>>> Aisku gaima buvo nekirst tos juostos ir vaziuoot priesinga juosta, bet
>>>>>>> nx to reikia
>>>>>>>
>>>>>>> On 2015.07.07 11:50, S54 wrote:
>>>>>>>> Pagal KET kirsti ištisines linijas draudžiama. Tad Jūs atlikdamas
>>>>>>>> lenkimo manevrą turite numatyti situaciją į priekį ir pabaigti manevrą
>>>>>>>> tam leistoje vietoje, o ne už jos, t.y. dar iki ištisinės linijos
>>>>>>>> pradžios.
>>>>>>>>
>>>>>>>> - lenkimo veiksmo pradzioje buvo punktytas, normalus o ne tris kart
>>>>>>>> ilgesnis uz tarpus, kas perspeja apie greitai prasidesiancia istisine;
>>>>>>>> - matyti kad toliau bus istisine - nebuvo galimybes del tamsos (ir
>>>>>>>> blogai sureguliutu pareigunu automobilio zibintu :-)
>>>>>>>> -  kaip pastebejai kad bus istisine, nebuvo prasmes nutraukti lenkimo
>>>>>>>> manevra , nes vistiek tektu kirsti istisine
>>>>>>>> - prasidejus istisinei neturejai pasirinkimo kaip kirsti griztant i
>>>>>>>> savo
>>>>>>>> juosta.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> seip jei sunkinanciu aplinkybiu nera, sumokesi 13 eur greituoju
>>>>>>>> budu ir
>>>>>>>> tiek bedos.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "spakainas"  wrote in message news:mng1u5$rq6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>
>>>>>>>> Kad nelabai gaunasi - pareigūnas sako, kad lenkiau per ištisinę ;] Tai
>>>>>>>> vat ir garsiai mąstau, kokie mano šansai. Na bus matyt 20 dieną.
>>>>>>>>
>>>>>>>> 2015.07.07 11:03, S54 rašė:
>>>>>>>>> siusk juos i Peru
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "spakainas"  wrote in message
>>>>>>>>> news:mnfup4$pf5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Reiškia gavau rašytinį "papeikimą" su prisakymu prisistatyt
>>>>>>>>> svarstymui,
>>>>>>>>> nes nesutikau su pareigūnų nuomone, ginčijausi. Ką jūs galvojat
>>>>>>>>> sekančiu
>>>>>>>>> klausimu:
>>>>>>>>> Veiksmas kažkur tarp Tauragės ir Kryžkalnio. Naktis. Prieky velkasi
>>>>>>>>> mentai taip ~70. Privažiuoju iš galo pavyzdingai ant 90 (nu nes
>>>>>>>>> mentai
>>>>>>>>> prieky). Na ir ką, reik aplenkt - specialiai įvertinu visokius ten
>>>>>>>>> aCtumus, kad prieky matomumas bbžino kiek km į priekį, nes lenkt
>>>>>>>>> reiks
>>>>>>>>> ant 90, vadinasi ilgai. Žiūriu į horizontalų ženklinimą -
>>>>>>>>> punktyras. Zjb
>>>>>>>>> galvoju, lenkiu. Lenkimo metu, kai susilyginu su mentų mašina -
>>>>>>>>> punktyro
>>>>>>>>> nebelieka, pasidaro ištisinė, o vėliau jau berods net ir dviguba
>>>>>>>>> ištisinė. Variantai trys - lenkt kaip lenkiau ir kirst ištisinę,
>>>>>>>>> spirt
>>>>>>>>> per stabdžius ir vistiek grįžt atgal per ištisinę, na arba važiuot
>>>>>>>>> toliau priešpriešine juosta, kol baigsis ištisinė :D Kažkaip
>>>>>>>>> instinktyviai pasirinkau 1 variantą, už ką gavau pisulką.
>>>>>>>>> Tai dabar klausimas - čia pažeidimas ar nepažeidimas - pradėt
>>>>>>>>> lenkt per
>>>>>>>>> punktyrą, grįžt per ištisinę?
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>> >