Žinoma, kad teisus. Nes Tamsta gi neprojektuoji, tai ir nežinai. "KEdas" <omnitel.news@trinti.katalogai.net> wrote in message news:mnlh3q$f1$1@trimpas.omnitel.net... > Na, negi su tokiu žinovu galima ginčytis. Taip, tu teisus. > > 2015.07.09 12:33, Aras rašė: >> Prognozė paprasta - velkiesi 20 minučių iš paskos balvonui, nes kai tik situacija leidžia teisiška iaplenkti, tai iš priekio būtinai atvažiuoja mašina. Tada įvertini du dalykus: 1) ar nesimato aplink policijos; 2) žinai, kad Lietuvoje horizontalusis kelio ženklinimas projektuojamas (ir likęs iš seniau) dviem kairėm rankom. Jei pirmasis dalykas teigiamas, lenki, kur matai, kad yra saugu, nepaisydamas grįžimo per ištisinę. >> >> >> "KEdas" <omnitel.news@trinti.katalogai.net> wrote in message news:mnlca1$tah$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ne, važiuojant reikia žiūrėti į priekį ir nors truputį prognozuoti savo >>> veiksmus. >>> >>> 2015.07.09 10:03, dweller rašė: >>>> sakai gryztant i desine juosta be lenkimo jau istisine nebesiskaito? >>>> ar reikia su atbuliniu biski pavaziuot atgal iki punktyrines? >>>> >>>> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message >>>> news:mnju2k$fcg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Ir kodėl gi „stabdyti ir gryzti i desine juosta isviso nerealu“? >>>>> >>>>> 2015.07.08 21:59, LabaiNespauda rašė: >>>>>> Situacija: lenkiant, jau per korpusa esant priekyje, pamatai >>>>>> istisine. Ket sako, kad negalima nei jos kirsti, anei >>>>>> kaire puse vaziuoti. Rikiuotis dar nesaugu, stabdyti ir gryzti i >>>>>> desine juosta isviso nerealu. >> > > >