Tema: Re: Ištisinė
Autorius: Aras
Data: 2015-07-08 08:58:37
Negali kaltinti, kai esi stovintis stulpas.
Iš kitos pusės, yra policininko nuotaika, mėnulio fazės įtaka ir "pažeidėjo" elgesys sustabdymo metu.
Man vat įdomu ar tikrai Amerikoj taip išsi3,14sinėja farai (miestelių šerifai, kai kaimuose sustabdo auto), kaip rodo filmuose?


"Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:mni6v0$ld9$1@trimpas.omnitel.net...
> Taciau jie uzsiima prisipisinejimu pie stovincio stulpo.
> 
> On 2015.07.08 06:35, Aras wrote:
>> Durniai durnius valdžion teleportavo. Pastarieji padarė tai, ką citavau Tamstai. Dalis pareigūnų patys sutinka, kad tai absurdiška situacija, tačiau ne jie rengia KET.
>>
>>
>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:mnh1sf$dmn$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Teleportavimo iranga atsirado?
>>>
>>> On 2015.07.07 19:27, Aras wrote:
>>>> Situacija pasikeitė.
>>>>
>>>> "booraz" <info@one.lt> wrote in message news:mngm2g$9rl$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Kai laikiau teises pries 15 metu, atsimenu, kad sakydavo instruktorius
>>>>> ir destytojas, jog esme, kad lenkima pradedi punktyrineje linijoje, apie
>>>>> grizima per istisine nebuvo jokiu draudimu. Na aisku dabar negalima
>>>>> lenkti sankryzose (kai laikiau teises, dar buvo galima), o ispejamasis
>>>>> zenklas apie busima sankryza uzmiestyje statomas 150-300 metru pries
>>>>> berods, tai aplenkti per 150-300 metru sunkoka kai greitis mazai
>>>>> skiriasi. Suradau KET punktus apie lenkima, tai irgi nepamineta apie
>>>>> lenkimo uzbaigimo salygas.
>>>>>
>>>>> XVI. LENKIMAS
>>>>>
>>>>> 136. Prieš pradėdamas lenkti, vairuotojas privalo įsitikinti, kad:
>>>>>
>>>>> 136.1. nė vienas iš važiuojančių paskui jį vairuotojų nepradėjo jo lenkti;
>>>>>
>>>>> 136.2. transporto priemonės, važiuojančios priekyje ta pačia eismo
>>>>> juosta, vairuotojas nerodo kairiojo posūkio signalo;
>>>>>
>>>>> 136.3. lenkimui būtina eismo juostos dalis yra laisva ir nebus kliudoma
>>>>> priešpriešiais atvažiuojančioms transporto priemonėms;
>>>>>
>>>>> 136.4. baigdamas lenkti, jis galės grįžti į savo eismo juostą,
>>>>> nesukliudydamas lenkiamai transporto priemonei;
>>>>>
>>>>> 136.5. lenkiant bus užtikrintas saugus atstumas nuo lenkiamos transporto
>>>>> priemonės.
>>>>>
>>>>> 137. Jeigu priekyje važiuojantis vairuotojas rodo kairįjį posūkio
>>>>> signalą ir yra persirikiavęs posūkiui į kairę (apsisukimui),
>>>>> važiuojantysis paskui jį privalo apvažiuoti sukančią transporto priemonę
>>>>> iš dešinės arba palaukti, kol priekyje važiuojantis vairuotojas
>>>>> atlaisvins eismo juostą.
>>>>>
>>>>> 138. Lenkiamos transporto priemonės vairuotojui draudžiama trukdyti
>>>>> aplenkti didinant važiavimo greitį arba kitais veiksmais.
>>>>>
>>>>> 139. Jeigu su priešais važiuojančia transporto priemone prasilenkti
>>>>> sunku, kelią privalo duoti vairuotojas, kurio pusėje yra kliūtis.
>>>>> Nuokalnėse, pažymėtose atitinkamais kelio ženklais, esant kliūčiai,
>>>>> kelią privalo duoti žemyn važiuojančios transporto priemonės vairuotojas.
>>>>>
>>>>> 140. Lenkti draudžiama:
>>>>>
>>>>> 140.1. sankryžose šalutiniame kelyje ir pagrindiniame kelyje, pažymėtame
>>>>> kelio ženklais „Sankryža su šalutiniu keliu“, „Šalutinis kelias iš
>>>>> dešinės“, „Šalutinis kelias iš kairės“ arba „Pagrindinis kelias“,
>>>>> reguliuojamose ir lygiareikšmių kelių sankryžose;
>>>>>
>>>>> 140.2. geležinkelio pervažose ir likus 100 m atstumui iki jų;
>>>>>
>>>>> 140.3. kelių ruožuose, kur blogai matomas kelias;
>>>>>
>>>>> 140.4. pėsčiųjų perėjose;
>>>>>
>>>>> 140.5. vietose, kur važiavimo kryptimi yra daugiau kaip viena eismo juosta.
>>>>>
>>>>>
>>>>> --
>>>>> booraz
>>>>>
>>>>> On 2015.07.07 14:32, spakainas wrote:
>>>>>> Tai aš suprantu - aš susitaikiau kad aš kaltas ir susimokėsiu. Tiesiog
>>>>>> buvo įdomi kitų nuomonė.
>>>>>>
>>>>>> 2015.07.07 14:33, 911 rašė:
>>>>>>> imho nesiparink ir pamirsk
>>>>>>> Bus standartinis pasakymas 'nera pagrindo netiketi pareiguno parodymais'
>>>>>>>
>>>>>>> Butu lb keista situacija kad vienas siaip uz dyka israsinetu o kitas
>>>>>>> siaip be jokiu irodymu tiketu pazeideju o ne kolega ;)
>>>>>>>
>>>>>>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message
>>>>>>> news:mnfup4$pf5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Reiškia gavau rašytinį "papeikimą" su prisakymu prisistatyt svarstymui,
>>>>>>>> nes nesutikau su pareigūnų nuomone, ginčijausi. Ką jūs galvojat sekančiu
>>>>>>>> klausimu:
>>>>>>>> Veiksmas kažkur tarp Tauragės ir Kryžkalnio. Naktis. Prieky velkasi
>>>>>>>> mentai taip ~70. Privažiuoju iš galo pavyzdingai ant 90 (nu nes mentai
>>>>>>>> prieky). Na ir ką, reik aplenkt - specialiai įvertinu visokius ten
>>>>>>>> aCtumus, kad prieky matomumas bbžino kiek km į priekį, nes lenkt reiks
>>>>>>>> ant 90, vadinasi ilgai. Žiūriu į horizontalų ženklinimą - punktyras. Zjb
>>>>>>>> galvoju, lenkiu. Lenkimo metu, kai susilyginu su mentų mašina - punktyro
>>>>>>>> nebelieka, pasidaro ištisinė, o vėliau jau berods net ir dviguba
>>>>>>>> ištisinė. Variantai trys - lenkt kaip lenkiau ir kirst ištisinę, spirt
>>>>>>>> per stabdžius ir vistiek grįžt atgal per ištisinę, na arba važiuot
>>>>>>>> toliau priešpriešine juosta, kol baigsis ištisinė :D Kažkaip
>>>>>>>> instinktyviai pasirinkau 1 variantą, už ką gavau pisulką.
>>>>>>>> Tai dabar klausimas - čia pažeidimas ar nepažeidimas - pradėt lenkt per
>>>>>>>> punktyrą, grįžt per ištisinę?
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>